Про це йдеться в інформації Адміністрації КП «Водоканал м. Ужгорода», що її отримала редакція Закарпаття онлайн.
Як повідомляється, цього тижня мешканцям міста від КП «Водоканал м. Ужгорода» надійшли рахунки з великими сумами заборгованості за водопостачання та водовідведення. «В даному випадку йдеться про збій системи білінгу, тобто онлайн-розрахунків, яку ми саме запроваджуємо. Через це окремі рахунки були виставлені помилково та доставлені споживачам», – прокоментував директор КП «Водоканал м. Ужгорода» Юрій Омельяненко.
З його слів, наразі контролери підприємства вилучають помилково виставлені рахунки.
З огляду на ситуацію адміністрація КП «Водоканал м. Ужгорода» просить вибачення в споживачів міста, а також радить не враховувати й не сплачувати помилкові рахунки. Невдовзі ужгородцям будуть надіслані повідомлення з відкоригованими сумами за надані послуги з водопостачання та водовідведення.