Звернутися за цими номерами можна протягом робочого часу й повідомити про факти, які, на вашу думку, свідчили б про порушення чинного законодавства при витрачанні бюджетних коштів, використанні державного чи комунального майна, про бездіяльність чи неправомірні дії працівників ДКРС тощо. Метою роботи «гарячої лінії» є попередження та усунення порушень законодавства при використанні бюджетних коштів тими службами, підприємствами, організаціями, які, за планами роботи КРУ, перевіряються не дуже часто. Також завдяки «телефону довіри» очікується виявлення недоліків у роботі працівників КРУ.
Нагадаємо, контрольно-ревізійна служба перевіряє всі факти, які стосуються нецільового та незаконного використання бюджетних коштів, у тому числі незаконного списання, нарахування зарплат тощо.
Телефони довіри працюють щодня, крім вихідних.
А за адресою http://www.kru.zakarpattya.net запрацював сайт управління. Усі відвідувачі ресурсу зможуть отримати на ньому інформацію про роботу контрольно-ревізійного управління в Закарпатті, про його підрозділи, про планові перевірки, завдання та цілі, якими керується служба у своїй роботі. На цьому інформаційному ресурсі також розміщена інформація про конкурси, які проводить КРУ, в тому числі про оголошення на заміщення посад. Також на сайті управління можна задати запитання, що стосуються; КРУ, отримати відповіді, роз'яснення від спеціалістів контрольно-ревізійного в тому числі щодо тендерних процедур.
На сайті КРУ в Закарпатській області розміщена інформація про прийомні дні та контактні телефони керівництва обласної служби, а також номер телефону „гарячої лінії" Звернутися за цим номером можна протягом робочого часу й повідомити про факти, які, на вашу думку, свідчили б про порушення чинного законодавства при витрачанні бюджетних коштів, використанні державного чи комунального майна, про бездіяльність чи неправомірні дії працівників ДКРС. Нагадаємо, КРУ в Закарпатській перевіряє всі факти, які стосуються нецільового та незаконного використання бюджетних коштів, у тому числі незаконного списання, нарахування зарплат тощо.