Напередодні представники міськвиконкому та Іршавського водоканалу зустрілися із жителями цієї вулиці. Під час бесіди йшлося про те, що виконання проекту спричинить деякі незручності, зокрема, безумовно, через земляні роботи погіршиться дорожнє полотно. Але мешканці Гоголя проявили порозуміння та готові миритися з цими незручностями, лиш би нарешті мати нормальну мережу водопостачання та водовідведення.
4 вересня підрядники почали готуватися до виконання. Як зауважують фахівці, розпочнуть із монтажу «врізки» нової каналізаційної гілки до існуючої по вулиці Б.Хмельницього (на перехресті із вул.Шкільною), оскільки так складені технічні можливості, а далі продовжиться прокладання нового водовідводу по вулиці Гоголя.
Виконання буде йти без руйнації дорожнього полотна по вул. Шкільній, оскільки під час укладання асфальтобетону ці роботи передбачили і обабіч проїжджої частини полоса шириною більше 1 метра усипана тільки щебнем.
Перехід на вулицю Гоголя виконають через дорогу. За допомогою спецобладнання провели вирізку асфальтобетонного покриття. Після прокладання водопровідних і водовідвідних труб близько 10 м.кв. асфальтобетонного дорожнього полотна відновлять.
Що стосується водопровідної мережі, то найголовнішим є упорядкування всієї системи. Як виявилося, жителі отримують воду з різних мереж – одні з вулиці Гагаріна, інші із Шкільної, а частина із вулиці Локоти. Тому першочергово тут змонтують нову гілку водопроводу, а потім проводитимуть закільцювання системи. З’єднати за цим принципом планують водопровід вулиці Шкільної – Локоти – Гоголя.
Після впровадження проекту, у водоканалі прогнозують покращення водопостачання у домівки жителів багатоквартирних будинків по вулиці Шкільній.
Нагадаємо, що демонтаж «тупикової» системи вже проводили в Іршаві по провулку Партизанському і результатом закільцювання системи задоволені і виконавці роботи, і, звісно ж, споживачі. Після завершення монтажно-будівельних робіт по водопостачанню та водовідведенню по вулиці Гоголя можна розглядати і капремонт дорожнього полотна.
Іршавська міська рада