Провідні газети відверто партійно заангажовані, — сказав експерт під час тренінгу в Ужгородському прес-клубі «Журналістська етика», що відбувся 4 вересня у рамках проекту «Захист прав журналістів – інвестигейторів; вивчення стандартів журналістської етики» (проводиться за підтримки МФ «Відродження»). За його спостереженням, в інших регіонах тиражні газети більш дотримуються вимог об’єктивності.
«Сьогодні регіональні українські журналісти ще не сприймають етику як одну з важливих тем. Тоді як насправді це ті рішення, які кожному журналісту необхідно приймати постійно в своїй роботі», – вважає С. Томіленко. Одним із шляхів забезпечення професійної етичної журналістики він вважає прийняття редакціями ЗМІ редакційних статутів.
«У багатьох закарпатських газетах розміщено матеріали, які можуть бути віднесені до агітаційних за чинним законодавством. При цьому редакції не маркують такі матеріали, як того вимагає закон і очевидно, що ця інформація публікується не в рамках угод з політичними силами. Відповідно, політичні опоненти можуть елементарно звернутись до суду чи окружних комісій і або отримати можливість безкоштовного розміщення своїх агіток для паритету, або навіть домогтися покарання аж до припинення виходу газети до кінця виборів», – запевняє експерт.
ЗІК
05 вересня 2007р.
Теги: