Йдеться про переоформлення дозволів на встановлення зовнішньої реклами і стосувалося це рішення багатьох рекламних об’єктів, а саме понад 60 рекламних щитів, 5 бек-лайтів та 10 сіті-лайтів розташованих по всьому місту.
За результатами наведеної перевірки прокуратурою міста Ужгорода скеровано подання виконувачу обов’язків міського голови, яке винесено на розгляд засідання виконкому міської ради.
Основна мета, яку переслідувала прокуратура при проведенні наведеної перевірки було не допущення аналогічних порушень в діяльності структурних підрозділів Ужгородської міської ради у майбутньому, щоб не допустити втрати авторитету органом місцевого самоврядування в цілому, що потягло б за собою негативні явища в суспільстві, а саме - недовіру жителів міста Ужгорода до суб’єктів владних повноважень.
У свою чергу, основними вимогами, які ставились в документі реагування прокурора було розглянути вказане подання на черговому (позачерговому) засіданні виконавчого комітету Ужгородської міської ради та вжити дієвих заходів до усунення вказаних у поданні порушень законів України, причин та умов, що їм сприяють, а також недопущення таких порушень у майбутньому, повідомляє прес-служба прокуратури Закарпатської області.