Так, за словами Віктора Щадея, 5 жовтня завершується термін дії дозволів на розміщення абсолютної більшості рекламоносіїв в Ужгороді. До того часу влада, залучивши бажаючих активістів, планує під час спільних нараз визначити «дозволені» місця для розміщення габаритних біг-бордів і теоретично скласти відповідну схему.
«5 жовтня спливає термін дії дозволів абсолютної більшості рекламоносіїв. Думаю, до того часу, напевно, ще влітку, ми визначатимемо зони в місті, де біг-борди та інші рекламоносії можливі під розміщення, і де вони цілковито недоцільні і будуть заборонені. Плануємо залучати до обговорення цього питання громадськість, спілкуватимемось з управлінням ДАІ (щодо розміщення рекламоносіїв вздовж доріг з перешкодами огляду та підвищеним ризиком аварій – ред.)…», – розповів Віктор Щадей.
Детальне і поступове впорядкування зовнішньої реклами по місту, за його словами, у найближчих планах. Наразі ж, каже Віктор Щадей, «питання №1– це звільнення від реклами історичного центру».
Тетяна Кашуба, Закарпаття онлайн