17 квітня завершено роботу п'ятого пленарного засідання Ужгородської районної ради.
На поорядок денний було винесено 19 питань. Розпочали з обрання заступника голови районної ради. Із 54 депутатів, які взяли участь у таємному голосуванні, 53 проголосували за кандидатуру Степана Мацка, депутата ради від районної організації „КМКС” Партія угорців України.
Під час засідання депутати затвердили окремі питання переліку платних послуг, які можуть надаватися медичними закладами району, технічну документацію із нормативно грошової оцінки земельних ділянок приватним підприємствам „Рест” та „Тисагаз”, внесли зміни до районної програми „Турбота” та окремих статутів.
З інформацією про внесення змін до рішення районної ради про районний бюджет на 2014 рік виступила начальник фінансового управління РДА Ольга Ящищак. Згідно з доповіддю, дохідну частину районного бюджету зменшено на 3 млн. 089 тис. грн., на цю ж суму зменшено видаткову частину. Збільшено суму субвенції на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання вулиць і доріг комунальної власності на 563 300 грн.
Зменшено видатки на виплату допомог сім”ям з дітьми на 7 млн. 926 тис. 500 грн. У зв”язку із скороченням посад фахівців із соціальної роботи з 1 травня 2014 року зменшено видатки на забезпечення їх діяльності у сумі 917 900 грн., на охорону здоров”я - на 1 млн. 031 тис. грн., на освіту - на 2 млн. 878 тис. 600 грн., на культуру - на 95 тис. грн. Суму дотації вирівнювання з державного бюджету зменшено на 1 млн. 430 тис. 700 грн.
Депутати одноголосно проголосували за низку звернень до Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України, а також підтримали рекомендації постійної депутатської комісії з питань освіти, культури, молоді та спорту надавши тимчасовий дозвіл відділу освіти та у справах національностей РДА на зарахування на навчання та включення до списків на безоплатне харчування дітей із сімей військовослужбовців та приватних осіб, які переїхали з Автономної Республіки Крим та м.Севастополя на проживання у населені пункти Ужгородського району.
Організаційний відділ районної ради