Йшлося про те, як унеможливити створення черг на кордоні під час перетину організованими туристичними групами.
Заступник директора департаменту-начальник управління інфраструктури, транспорту та туризму ОДА Едуард Маляр, відкриваючи нараду, зазначив, що для вирішення даної проблеми необхідно пришвидшити проведення митного та прикордонного контролю, в першу чергу це стосується автобусів, які перевозять туристів. Саме людський фактор, на думку посадовця, може вплинути на скорочення часу очікування громадян при перетині кордону.
Представники Чопського та Мукачівського прикордонних загонів повідомили, що з метою прискорення часу проходження паспортного контролю організованими групами туристів, Державною прикордонною службою України рекомендовано суб’єктам туристичної діяльності подавати списки туристів. Таку заявку слід подавати на електронну скриньку відповідного прикордонного загону за добу до виїзду організованої групи туристів за кордон та повідомити відповідний загін про надання заявки за зазначеними номерами телефонів.
Чопський прикордонний загін
„Малий Березний”: m_berezniy_avto@pvu.gov.ua
„Ужгород”: uzgorod_avto@pvu.gov.ua
„Чоп” (Тиса): tisa_avto@pvu.gov.ua
Мукачівський прикордонний загін
ППр „Косино-авто”: kosine_avto@pvu.gov.ua
ППр „Лужанка-авто”: luganka_avto@pvu.gov.ua
ППр „Вілок-авто”: vilok_avto@pvu.gov.ua
ППр „Дякове-авто”: dyakove_avto@pvu.gov.ua
ППр „Дякове-зал.”: dyakove_zal@pvu.gov.ua
ППр „Солотвино-авто”: solotvino_avto@pvu.gov.ua
Також під час наради доручено керівникам туристичних компаній краю з метою прискорення процедури проходження прикордонного контролю туристичними групами взяти до уваги можливості попереднього інформування про запланований перетин кордону. Прикордонникам ж, у свою чергу, доручено забезпечити ефективне виконання вимог «Порядку здійснення прикордонного контролю організованих груп пасажирів у пунктах пропуску через державний кордон» у разі надходження відповідних повідомлень.
Управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ОДА