За словами міністра, з початку 2007 року в Україні було зареєстровано біля 1 тисячі газет, журналів та інших періодичних друкованих видань.
Міністр повідомив, що загалом в Україні зареєстровано біля 30 тисяч друкованих засобів масової інформації, концентрація періодичних видань в країні становить приблизно 1 видання на кожні 1,5 тисячі населення усіх вікових категорій, включаючи дітей.
За цільовим призначенням більшість із зареєстрованих в Україні видань є загальнополітичними, рекламними та інформаційними. Найменше реєструється видань для жінок та еротичних.
Ця тенденція, за словами Олександра Лавриновича, підтвердилася й з початку 2007 року. Якщо загальнополітичних видань було зареєстровано 208, рекламних – 354, інформаційних – 295, то для жінок за цей же час – 1 видання, так само, як і еротичних – 1 видання.
Крім того, в першому півріччі 2007 року в Україні додалося по 3-4 десятки видань з питань економіки, навчальних, для молоді, релігійних, по 1-2 десятки спортивних, юридичних, медичних, туристичних, науково-популярних, довідково-інформаційних, для дозвілля, до 1 десятку – для дітей, виробничо-практичних, громадсько-політичних, екологічних та літературно-художніх.
Якщо виходити з кількості зареєстрованих видань та їх різноманітності, то найбільший попит на періодичну пресу існує в Дніпропетровській, Донецькій, Київській, Кіровоградській, Полтавській. Чернівецькій областях, Криму та м. Києві. Зокрема, на Кіровоградщині було зареєстровано єдине з початку 2007 року еротичне видання.
Специфічним є Одеський регіон, де з початку року були зареєстровані виключно рекламні та інформаційні видання, а також єдине у 2007 році жіноче видання.
pravda.com.ua
16 серпня 2007р.
Теги: