Як повідомили в прес-центрі ОДА, протягом останніх років в області простежується стабільна тенденція до збільшення кількості туристів. Так, минулого року, згідно з офіційними даними, туристичні послуги отримали понад 355 тисяч гостей (у 2012 році цей показник сягав 342 тисяч). Збільшився і загальний обсяг наданих туристичних послуг. У гривневому еквіваленті він сягнув 334 мільйонів.
Однак, на думку учасників наради, не дивлячись на певні позитивні зрушення, Закарпаттю все ще необхідно як покращувати рівень надання послуг, так і активізувати рекламну роботу в інших регіонах України та за кордоном. З цією метою департамент ЖКГ, будівництва та інфраструктури планує уже незабаром створити конкурсний комітет та провести конкурс на визначення туристичного бренду області. Окрім того, у планах – розміщення кількох десятків рекламних біл-бордів на найбільших автошляхах країни. У тому числі - у Донецькій, Дніпропетровській, Луганській, Одеській, Миколаївській та інших областях.
Популяризація та реклама туристичного Закарпаття повинні стати одним із основних напрямків роботи цієї галузі у 2014 році, - йшлося на нараді. Окрім того, особливу увагу необхідно приділити розвитку дорожньої інфраструктури, виготовленню та розміщенню інформаційних вказівників. Без цього говорити про подальший розвиток галузі не можна.
Займатиметься цими та іншими питаннями, зокрема, і створена цього ж дня обласна координаційна рада з питань розвитку туризму - консультативно-дорадчий орган при Закарпатській ОДА. До її складу увійшли представники структурних підрозділів ОДА, депутатського корпусу облради, підприємств, установ, організацій, благодійних фондів, навчальних закладів тощо. Серед основних завдань Ради можна виділити розробку загального бізнес-плану з розвитку туристичної галузі, вивчення та вирішення проблемних питань, створення якісного туристичного продукту на Закарпатті.
Орест 2014-02-08 / 14:05:21
Ну якщо департамент ЖКХ займається туризмом, то мені шкода той бренд ... та й Закарпаття в цілому
Шийка 2014-02-08 / 08:40:08
Як завжди, починають з останнього: реклама. Почніть з доріг і дурнів(звісно, переше треба робити без цих самих дурнів).
Цікаво, чи дослухалися чиновники щодо необхідності створення повноцінної інформаційнї бази туроб'єктів, реальної картини їх спроможності; бази туристопотоків, їх уподобань...іншого. Щоб щось удосконалювати, треба мати повну картину,що, де, хто.