За словами міського голови Віктора Погорєлова, додаткове інформування ужгородців про те, якого змісту має бути розміщена соціальна реклама на рекламоносіях у місті необхідна, аби уникнути "непорозмінь і звинувачень у тому, що ужгородська влада розміщує соціальну рекламу політичного змісту".
Крім того, виявлось, що у міській раді існує положення, яким визначено поняття "соціальної реклами". На пропозицію міського голови обговорити на депутатській комісії і затвердити положення із визначенням, що входить до поняття "соціальна реклама", директор Департаменту міського господарства Олексій Касперов повідомив, що таке положення "існує і воно затверджено".
Відтак, ухвалюючи рішення, виконком вирішив: надаючи дозволи на безоплатне розміщення соцільної реклами, зобов'язувати відповідальних за підготовку проекту ішення осіб зазначати у проекті, якого змісту буде соціальна реклама і про що вона сповіщатиме.
Як відомо, на останньому торішньому засіданні виконавчий комітет надав дозвіл на розміщення привітання голови Закарпатської ОДА, визначивши це привітання, як "соціальна реклама" і звільнивши рекламорозповсюджувача від оплати за розміщення реклами. Таким чином, вітав "губернатор" ужгородців фактично коштом міського бюджету, тобто, коштом самих же городян.