Як зазначає The Banker, те, що ПриватБанк вже п'ятий рік поспіль визнаний банком року, підтверджує успішність стратегії розвитку на ринку і технологічних інновацій. У 2013 році The Banker виділив перехід ПриватБанку на цілодобове обслуговування корпоративних клієнтів та впровадження в національному масштабі системи безпроцентної розстрочки для населення.
"Наші клієнти вправі розраховувати на високу якість обслуговування в банку на справедливих умовах. Ми хочемо максимально швидко реагувати на будь-які запити і скарги від наших клієнтів, і цей напрямок є стратегічним для банку", - цитує The Banker голову Правління ПриватБанку Олександра Дубілета.
The Banker також зазначає, що орієнтація на сучасні технології дозволила банку за останній рік подвоїти кількість операцій, які проводяться клієнтами через системи Інтернет- банку, і стати лідером в регіоні за популярністю платіжних сервісів для смартфонів.
Експерти провідного журналу фінансової індустрії The Banker (входить до групи The Financial Times) щорічно визначають банк року серед фінансово- кредитних організацій 150 країн світу. Цього року на престижну нагороду претендувало понад 530 банків світу. Всі банки оцінювалися по групі критеріїв, серед яких були як якісні (прибутковість, якість активів і фінансова стійкість), так і кількісні (великі залучення капіталу; угоди M &A; впровадження нових технологій, продуктів та бізнес-напрямків).