Окрім «рекламного» проекту рішення, яким виконкому пропонується погодити розміщення в Ужгороді нових 56 рекламних щитів, у порядку денному також питання соціальні, питання використання коштів, традиційно – питання про видачу підтверджень торгівельної діяльності та погодження режиму роботи.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ
Планові питання:
1. Про проект Програми економічного і соціального розвитку м. Ужгорода на 2014 рік та основні напрямки розвитку на 2015 і 2016 роки.
Доповідач: Станкович Михайло Михайлович — начальник управління економіки та підприємництва.
Робочі питання:
2. Про видачу підтверджень торговельної діяльності на тимчасові об’єкти торгівлі та сфери послуг з погодженням режиму роботи.
3. Про погодження цілодобового режиму роботи.
4. Про тарифи на платні медичні послуги, що надаються Ужгородським міським пологовим будинком.
Доповідач: Станкович Михайло Михайлович — начальник управління економіки та підприємництва.
5. Про поштові адреси.
6. Про надання погодження на внутрішнє перепланування і переобладнання житлових приміщень (квартир).
Доповідач: Каліновська Оксана Євгеніївна — в.о. заступника начальника управління, начальник відділу містобудування та архітектури управління містобудівного комплексу та земельних ресурсів.
7. Про надання дозволів на посвідчення правочинів про відчуження та набуття майна, надання статусу, призначення опіки, зміна прізвища, встановлення порядку зустрічі, направлення в будинок дитини.
Доповідач: Арокгаті Марина Юріївна — начальник служби у справах дітей.
8. Про реєстрацію недієздатних осіб.
9. Про прийняття гр. Цифра Й.М. на обслуговування до територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг).
Доповідач: Сушко Андріана Антонівна — начальник управління праці та соціального захисту населення.
10. Про склад робочої групи.
Доповідач: Пугачов Володимир Олександрович — начальник відділу транспорту, державних закупівель та зв’язку.
11. Про видачу підтверджень діяльності і надання послуг з погодженням цілодобового режиму роботи на стаціонарний об’єкт сфери послуг.
Доповідач: Травіна Ольга Валеріївна — начальник відділу інвестицій, інновацій, розвитку та туризму.
12. Про виконання бюджетного законодавства щодо витрачання коштів на 2014 рік, передбачених у вигляді міжбюджетного трансферту.
Доповідач: Брецко Мирослава Юріївна — начальник відділу охорони здоров’я.
13. Про переоформлення, та надання дозволу на встановлення гаражів.
14. Про соціальну рекламу.
15. Про зовнішню рекламу.
16. Про внесення змін до рішення.
Доповідач: Касперов Олексій Петрович — директор департаменту міського господарства.
17. Про видачу дубліката свідоцтва про право власності на нерухоме майно.
Доповідач: Алєксандров Денис Олегович – начальник юридичного відділу.