Саме у цей період різко скоротився транзит вантажів, які прямували через карпатські перевали на кордон з європейськими країнами, тож ця колія не використовувалась. А щоб нечисті на руку громадяни її не розікрали, залізничники зняли контактну мережу і опори, а також колійну решітку. На дільниці залишився тільки очищений від колій і баласту прогін моста. Його не чіпали, оскільки у той час єдиного правильного рішення не було знайдено. Деякі скептики у залізничній формі вважали, що з цим мостом уже нічого зробити неможливо, відтак штучну споруду слід порізати на частини і здати на брухт. Однак зараз залізничники розглядають декілька місць на Закарпатті, де його доцільно встановити.
Тож, відповідно до розробленого проекту, на початку листопада було організовано кількагодинне «вікно», під час якого двома відновними поїздами прогін був демонтований. Для цього залучили відновні поїзди на станції Львів та Стрий, які, синхронізуючи свої дії, виконали складне завдання. І хоча 250-тонний кран Львівського відновного поїзда і 125-тонний кран Стрийського відновного поїзда підняли і перемістили прогін моста лише за одну годину, та понад 90% часу зайняли підготовчі роботи. Залізничникам необхідно було закрити перегін, а під самим мостом зняти дроти контактної мережі та лінії зв’язку, а після завершення робіт — оперативно відновити електропостачання і зв’язок. Відтак до демонтажу було залучено майже 100 фахівців з різних господарств залізниці.
Зняття неробочого мосту назріло саме зараз, адже мисливці за металом почали автогенами та іншими засобами відрізати окремі його елементи. Демонтаж коштував залізниці до двох десятків тис. грн. Натомість повторне його використання дозволить заощадити близько 30 млн грн. Щоправда, для цього фахівці мостобудівного поїзда №61 розберуть міст по елементах, відновлять вирізані частини, пофарбують. А після підготовки майданчика для його встановлення міст знову функціонуватиме. Здати його в експлуатацію залізничники планують уже в другому півріччі 2014 р.
Магістраль