Так, при зверненні громадян для оформлення документів для виїзду за кордон та з інших фахових питань до працівників служби громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб УМВС, до матеріалів справи в окремих випадках долучалися квитанції по сплаті громадянами певних видів платних послуг без їх письмової заяви щодо надання таких послуг. Також Управління надало Ужгородській філії ДП „Ресурси-Документ” виключне право здійснювати платні послуги за фаховою діяльністю служби громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб у приміщеннях цієї служби. Це ставить її у привілейоване становище відносно інших суб”єктів господарювання. У цьому зв’язку Відділення зобов’язало Управління вжити заходів для усунення порушень та унеможливлення їх у подальшому.
Також Закарпатське відділення АМКУ припинило порушення конкуренційного законодавства з боку районних та міських лікарень, відповідних розпорядників коштів та управління охорони здоров’я. Зокрема, лікарні включали до калькуляцій вартості медоглядів непередбачені послуги лікарів-спеціалістів. Це призвело до штучного подорожчання послуги та встановлення різної вартості медогляду для чоловіків та жінок. У свою чергу, необґрунтовані тарифи на платні медичні послуги лікарень затвердили відповідні районні адміністрації та міськвиконкоми, створивши цим умови для вчинення порушень конкуренційного законодавства. Власне ж хибне формування тарифів стало можливим через послаблення контролю за додержанням законодавства з питань охорони здоров’я з боку управління охорони здоров’я ОДА. На виконання рекомендацій Відділення, було розроблено та затверджено економічно обґрунтовані калькуляції вартості медичних послуг.
14 червня 2006р.
Теги: