В обласній комунальній власності наразі 164 об’єкти перебувають (357 559,9м²). З них 27 закладів освіти, 34 медзаклади, 14 закладів культури, заклади соцзахисту, пожежні частини, об’єкти спортивної інфраструктури тощо.
– Ця власність може і повинна стати ключовим ресурсом розвитку відповідної території. Адже, до прикладу, у розвинутих європейських країнах прибутки від комунального майна становлять від чверті до половини прибутків місцевих бюджетів.
Управління з питань майна – єдине управління адміністрації, яке забезпечує надходження до обласного бюджету:
– До 2011 року річні надходження від оренди планувались на рівні 650-700 тисяч гривень. Приблизно такими ж були і фактичні надходження. У 2011 році при плані 650 тисяч, надходження становили 742 тисячі. Вже минулоріч ця цифра досягла 1,3 мільйона. Цьогоріч за рахунок оренди надходження вже перевищили 800 тисяч гривень, – розповів Віктор Лущак.
Об’єкти комунальної власності також почали ремонтувати. Так, у 2011 році на ремонти і реконструкцію було витрачено 500 тисяч гривень, у 2012 – більше 800 тисяч, цьогоріч заплановано залучити понад 2,5 мільйони гривень. Зараз ремонтні роботи проводяться, зокрема, в аеропорту, спорткомплексі «Юність»:
– На території спорткомплексу будуть зведені ще 2 спортмайданчики, один з них з трибунами. Адже, спортшколи з тенісу та волейболу повинні мати сучасну базу для тренування. У 5-ти адмінодиницях краю повинні підготувати основу для майданчиків для волейболу та баскетболу. Фінальні ж змагання з цих видів спорту відбуватимуться в обласному центрі. Також станція та платформа «Турист» найближчим часом будуть передані СДЮШОР з футболу, що впевнений, дозволить покращити тренувальну базу школи.
На запитання журналістів стосовно оренди їдальні, що знаходиться в будівлі адміністрації, начальник управління з питань комунального майна зазначив:
– До недавнього часу це приміщення здавалося в оренду за 300 гривень в місяць. Ми уклали новий договір і надходження до бюджету від цієї оренди зросли до понад восьми тисяч гривень за місяць.
Прес-центр Закарпатської ОДА