ПриватБанк бореться з чергами і вчить клієнтів Інтернет-банкінгу за допомогою iPad

ПриватБанк впровадив у своїх відділеннях новий формат обслуговування клієнтів за допомогою iPad. Як повідомили в банку, використання мобільних планшетів замість звичайних комп'ютерів дозволить обслуговувати клієнтів більш оперативно і без черг. А простота і наочність операцій допоможе клієнтам навчитися самим проводити платежі через Інтернет або термінали самообслуговування.

"З початку року ми почали перехід на відкритий формат обслуговування у відділеннях без кабінетів і вузькоспрямованих фахівців, сьогодні ж співробітник банку більше не прив'язаний до стільця і ​​комп'ютера і може працювати з клієнтом у будь-якій точці відділення - на дивані, в зоні очікування, не створюючи черг , - говорить заступник голови правління Приватбанку Олег Гороховський. - Коли клієнти бачать, як просто оплатити рахунок або поповнити депозит на планшеті, обов'язково захочеться спробувати зробити це самому на планшеті, смартфоні або з домашнього комп'ютера ".

За допомогою iPad співробітники відділень ПриватБанку надають клієнтам найпопулярніші послуги - від випуску кредитної карти і депозиту до оплати комунальних послуг та бронювання квитків на транспорт. Крім того, в будь-якому відділенні клієнтам допоможуть завантажити та налаштувати платіжні додатки ПриватБанку на особистим смартфоні або планшеті.

ПриватБанк входить до числа найбільших розробників мобільних платіжних додатків в Україні, його топові додатки Приват24 і iPay лідирують у рейтингу популярності банківських додатків українських користувачів iPhone і Android. Серед найцікавіших розробок банку, представлених за останні місяці, стали SendMoney для швидкого переказу грошей на карти з голосовим управлінням і автоматичним запам'ятовуванням шаблонів, Фотокасса для оплати рахунків фотокамерою телефону та інші додатки.

За даними опитування більше 2 мільйонів клієнтів, проведений банком, на сьогоднішній день смартфонами і планшетами активно користується кожен четвертий клієнт ПриватБанку. А до кінця 2014 року, за прогнозами експертів, кількість активних користувачів смартфонами буде переважною.

ПриватБанк яваляется одним з найбільш високотехнологічних банків світу. У числі технологій, які були впроваджені ПриватБанком вперше на світовому ринку - SMS-банкінг (1999 рік), ОТР паролі через SMS (2000), Р2Р перекази між картками (2003), "Електронна здача" (2009), Онлайн-інкасація (2010 ) та інші. ПриватБанк став першим банків, запровадив технологію безконтактного облсужіванія клієнтів за допомогою QR-кодів. За допомогою QR клієнти ПриватБанку можуть увійти в свій аккаунт Інтернет-банку, зняти готівку в банкоматах, заправити автомобіль на АЗС і зробити і оплатити замовлення в мобільному меню ресторанів. Сьогодні кожен третій клієнт банку користується його послугами через Інтернет і мобільні додатки.

На правах реклами

10 червня 2013р.

Теги: ПриватБанк, обслуговування, клієнти

Коментарі

НОВИНИ: Різне

10:11
Чиста правда: чому важливо використовувати якісну артезіанську воду не лише для пиття, а й для приготування їжі
16:27
Головні критерії вибору клініки пластичної хірургії, якими варто керуватися
12:46
Чому варто придбати букет гортензій в інтернет-магазині DonPion
23:11
Секрети здорового сну: як організувати свій відпочинок правильно
06:19
/ 3
Предстоятеля УПЦ МП Онуфрія позбавили українського громадянства
21:59
Стиль і комфорт: чому кросівки стали обов’язковим елементом жіночого гардероба
21:51
Очищення повітря в приміщеннях: як досягти ідеального результату
04:17
/ 1
орбан: ми зупинили вступ України до Євросоюзу
15:39
Чому не варто економити на бетоні і де його можна замовити
15:00
Чоловічий EDC: що носять із собою сучасні чоловіки
03:28
Зеленський на саміті ЄС заявив, що виконав вимоги вступних переговорів щодо угорщини
03:16
Усі країни ЄС, крім Угорщини, підтримали допомогу Україні на 30,6 млрд євро
03:11
Усі лідери ЄС, крім орбана, виступили за переговори з Україною та звернулися до ЄК
01:06
/ 1
У орбана оголосили результати пропагандистського "референдуму" щодо України в ЄС - 95% "проти"
21:28
Дитяче взуття оптом: як сформувати вигідний асортимент для будь-якого сезону
13:22
Дитяче взуття онлайн: як обирати, щоб не прогадати
22:01
Що треба знати про ламінат
20:17
Канадські монети та їхні особливості
20:12
Чим відрізняється терапевт від сімейного лікаря
19:07
Словаччина отримала €101 млн і фіцо вже підтримує вступ України в ЄС
05:42
Президент Словаччини готує скасований у січні візит в Україну
17:43
/ 3
фіцо: Словаччина не має підстав страждати через Україну
15:28
Чому ми боїмося просити допомоги: психологія сорому і онлайн-консультації
23:44
Авто з Європи vs. авто із США: що краще для українського ринку
06:44
Ізраїль атакував Іран
» Всі новини