Високий рівень забруднення відзначений у Києві, Красноперекопську, Маріуполі, Донецьку, Кривому розі, Макіївці, Ужгороді, Рівному, Дніпропетровську, Дзержинську, Рубіжному, Єнакієве, Лисичанську, Херсоні, Сєвєродонецьку, Запоріжжі, Краматорську, Миколаєві та Луцьку. Про це пише портал нерухомості dominik.net.
Порівняльна оцінка забрудненості повітря в Україні проводиться з комплексного індексу забруднення атмосфери - це безрозмірний показник, який враховує індекс забруднення повітря окремою домішкою та клас небезпеки забруднюючої речовини.
Виділяються чотири рівня забруднення: безпечний – якщо значення КІЗА не перевищують 5, підвищений – 5-7, високий – 8-13 і дуже високий – 14 і вище.
Україна в першому кварталі 2013-го року скоротила викиди забруднюючих речовин в атмосферу на 6,65% в порівнянні з аналогічним періодом 2012 року – до 55 млн 182,7 тис. тонн.
Зокрема, за цей період в атмосферу було викинуто 54 млн 72,1 тис. тонн діоксиду вуглецю, що на 6,7% менше показника за аналогічний період минулого року. Викиди інших забруднюючих речовин в атмосферу в січні-березні скоротилися на 4,4% – до 1 млн 110,6 тис. тонн.
При цьому Україна продемонструвала зростання викидів тільки за метаном (відноситься до агресивних парникових газів) – на 9,2%, до 232,9 тис. тонн, металах і їх з'єднаннях - на 1,6%, до 8,3 тис. тонн.
У 2011 і 2012 роках спостерігалося зростання викидів забруднюючих речовин в атмосферу від стаціонарних джерел.
ужгор 2013-06-03 / 23:40:14
ДО ЖУРНАЛІСТІВ : дуже хотілось більше цифр стосовно забруднення в ужгороді (динаміку або просто порівняння з іншими містами))
Бовдуру 2013-06-03 / 23:15:22
" У нас щоб проїхати кілометр треба стільки їхати як в Києві 10 км." - ГЕНІАЛЬНО !! :)
Давно мав підозри, що в різних місцях планети 1 кілометр має різну довжину :)) А може поки в Ужгороді проходить 1 година, Києві проходить 10?
партія протидії анальному фашизму партії районів 2013-06-03 / 21:39:15
В Ужгороді забруднення через гігантський парк машин та цілковиту бездіяльність мерії, ДАЇ в сфері організації нормального руху. У нас щоб проїхати кілометр треба стільки їхати як в Києві 10 км. Ідіотські знаки, відсутність розмітки, калічні безглузді світлофори хаотичність паркування (і повна відсутність покарань за це) сповільнюють і утруднюють рух. При адекватній організації руху в Ужгороді корків взагалі вже не мало би бути навіть в години пік. Також додає Ужгороду коксу траса на північ до Перечина і Березного - переважний вітер з півночі зносить всі вихлопи до міста. Також беремо до уваги кар'єри Камяниці і Оріховиці, Перечинський хімкомбінат. Усе це гавно дує до нас майже весь час. Обїздна дорога і митниця... Однозначно найбільший негативний вплив це ушатаний автотранспорт, відсутність міського електротранспорту.
небайдужий 2013-06-03 / 21:03:26
А потім бізнесюки-регіонали нам розказують, що іржавий дощ, який на нас випав - то пісок з Сахари, аякже, знаємо ми їхній пісок з Сахари.