Водії всіх чотирьох ужгородських таксослужб бойкотували нові правила роботи. Виступали головно – проти ліцензування їхньої діяльності.
Мирослав Бурлик, голова профспілки таксистів Ужгорода: "Нам практично не дали ні строку, для того, щоб ми могли зробити ці ліцензії, по-друге, що медичні огляди перед виїздом приватний підприємець не може проходити кожен день, технічний огляд перед виїздом він не може проходити кожен день і таксометри!"
Ужгородські водії до сьогодні працювали за єдиним фіксованим податком. Кажуть, він не передбачає встановлення таксометрів. Ціна за проїзд – договірна. Відтепер, або приватне таксі працюватиме «в тіні», або ж, перевезення для пасажирів суттєво подорожчає. Бо ж, за новими правилами, таксі – це не просто машина. Автомобіль повинен бути обладнаний двома ліхтарями й таксометром. Інакше штрафуватимуть.
Юрій Ревта, керівник регіональної транспортної інспекції Закарпатської області: "Є визначене для таксі, якщо він працює, як таксі без ліцензійної картки, то накладається фінансова санкція на нього – тридцять неоподатковуваних мінімумів».
Іван Сикуринець, водій таксі: "Ну, от сказали, шо будуть штрафувати, ви беріть бумажки, бо будуть штрафувати. Всьо, я завтра роблю, мене поймають без документів і оштрафують. Но я откуда дам п’ятсот гривень? Машину прижену під офіс і оставлю».
Начальник транспортної інспекції погоджується: нові правила запроваджено передусім задля гарантії безпеки пасажирів. У законі не вказано, де купувати техобладнання і де брати на це гроші.
Як повідомляє Ера", таксисти звернулися до міської влади з листом-протестом. Якщо їхні вимоги не виконуватимуть, обіцяють діяти радикально – перегородити рух на основній транспортній артерії міста.
НТН
08 червня 2006р.
Теги: