Скористатися сервісом «Пульс» Міністерства доходів і зборів України цим сучасним сервісом можуть платники податків та суб’єкти зовнішньоекономічної діяльності, котрі мають всі підстави вважати, що посадовці податкової чи митної служби зловживають своїм службовим становищем чи умисно створюють перешкоди в спілкуванні. Якщо клієнт податкової чи митниці потерпає від неякісного обслуговування, або некоректного ставлення, то він може скористатися інтерактивною лінією Міндоходів – (044) 284-00-07.
Відповідні рекламні банери з «гарячою» телефонною лінією розміщені у всіх адмінбудівлях податкової служби та митниці, а також безпосередньо на кордоні у кожному пункті пропуску, - повідомляє прес-служба Чопської митниці.