Посадовець запевнив, що поступово налагодження діяльності вузькоколійки як туристичної атракції буде, але стоїть питання визначити, скільки це коштуватиме і що є пріоритетнішим, куди сьогодні найважливіше дати гроші.
Як уже повідомляло Закарпаття онлайн, намір передати на баланс Закарпатської області всі закарпатські вузькоколійки, зокрема Боржавську і ужгородську дитячу, під час зустрічі з головою Закарпатської обласної адміністрації Олександром Ледидою начальник Львівської залізниці Богдан Піх висловив ще 12 липня 2012 року.
З того часу керівництво області не зробило нічого, аби ці можливості було трансформовано в реальність.
За інформацією uzhgorod.in
бичківська гілка 2013-03-25 / 02:55:15
Окрім того Львівська залізниця ударними темпами демонтує залізницю від ст.Солотвино до ст.Великй Бичків. Зокрема на ст.Великий Бичків за сезон осінь-зима працівниками Львівської залізниці повністю вирізані (не демонтовані) бензорізами всі рейки. Совіцькі комуністи будували, українськи демократи порубали...
поштар 2013-03-20 / 13:51:46
Замість конкретних заходів про пророблену роботу щодо співпраці з Львівською залізницею, місцевою владою і зацікавлених організацій - констатація фактів які свідчать або про бездіяльність регіональної влади, або некомпетентність.
Ужгородець 2013-03-20 / 13:20:07
Ті журналісти знову нічого не розуміють :-) Звичайно пріоритетрий напрямок куди наразі найважливіше дати гроші це так звана реконструкція площі перед ОДА. А то що даш Боржавську вузькоколійку Львівській залізниці і що, вона її поремонтує за пів року відкату 0 довгобуду 0 кому це треба.