З інших питань надійшло 225 звернень. 13 громадян звернулось за роз’ясненням чинного законодавства. 66 звернень стосуються діяльності органів нотаріату області, а 9 звернень з питань організації роботи органів державної реєстрації актів цивільного стану громадян реєстраційних служб районних, міськрайонних управлінь юстиції.
З Міністерства юстиції України надійшло 203 звернення. З інших органів влади - 143 звернень. З державної установи «Урядовий контактний центр» до Головного управління юстиції у Закарпатській області надійшло 113 звернень. Безпосередньо від заявників надійшло 384 звернення.
За результатами розгляду позитивно вирішено 73 звернення громадян, визнано необґрунтованими – 693, направлено за належністю, про що повідомлено заявника, 7 звернень громадян.
Протягом 2012 року на особистому прийомі громадян керівництвом Головного управління юстиції, згідно затвердженого Графіку, прийнято 669 громадян, проведено 55 прямих телефонних ліній. Також керівництвом Головного управління юстиції у Закарпатській області протягом цього періоду було здійснено 56 виїзних прийомів в райони області, де було прийнято та надано роз’яснення з різних питань 166 громадянам.