ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
Робочі питання:
1. Про поштові, тимчасові адреси.
2. Про реєстрацію права власності на новозбудовані об'єкти нерухомого
майна, внесення змін та доповнень до рішень.
3. Про формування мережі таксомоторних стоянок.
4. Про надання погодження на внутрішнє перепланування і
переобладнання житлових приміщень (квартир).
Доповідач: Шеба Олександр Васильович — начальник управління архітектури та містобудування.
5. Про надання дозволів на посвідчення правочинів про відчуження
та набуття майна, укладення договору іпотеки, надання статусу,
направлення в будинок дитини, встановлення порядку зустрічі,
відмову у наданні дозволу на реалізацію майна.
Доповідач: Синишин Владислав Анатолійович — заступник начальника служби у справах дітей.
6. Про видачу підтверджень торговельної діяльності на тимчасові об'єкти торгівлі та сфери послуг з погодженням режиму роботи.
7. Про погодження місця розташування пересувного обладнання та видачу підтверджень торговельної діяльності на тимчасові об’єкти торгівлі та сфери послуг з погодженням режиму роботи.
8. Про погодження цілодобового режиму роботи.
9. Про господарську діяльність у сфері торгівлі, ресторанного господарства та послуг на території міста.
10. Про склад міської міжвідомчої комісії з питань реалізації державної цінової політики.
Доповідач: Станкович Михайло Михайлович — начальник управління економіки та підприємництва.
11. Про затвердження акта приймання-передачі квартири.
12. Про оформлення права власності.
Доповідач: Козак Тетяна Михайлівна — в. о. заступника начальника юридичного відділу.
13. Про опіку над недієздатною особою.
Доповідач: Сушко Андріана Антонівна — начальник управління праці та соціального захисту населення.
14. Про навчання осіб, які утримуються в Закарпатській установі
виконання покарань № 9.
Доповідач: Комарницький Мар'ян Несторович — начальник управління освіти.
15. Про маршрутну мережу автобусних маршрутів.
16. Про зміни у складі комітету з конкурсних торгів.
Доповідач: Пугачов Володимир Олександрович — начальник відділу транспорту, державних закупівель, промисловості та зв’язку.
17. Про надання, продовження та внесення змін до дозволів на
розміщення зовнішньої реклами.
18. Про надання дозволу на влаштування автономного опалення.
19. Про автономне опалення.
20. Про погодження акта проведення первинної технічної
інвентаризації.
21. Про переоформлення та надання дозволу на встановлення гаражів.
22. Про надання дозволів на проведення земляних робіт.
Доповідач: Касперов Олексій Петрович — директор департаменту міського господарства.
23. Про приватизацію державного житлового фонду.
24. Про видачу ордерів, відмову в укладенні договору найму,
прийняття на квартирний та кооперативний облік.
Доповідач: Папай Марія Бейлівна — начальник відділу обліку, розподілу та приватизації житла.
25. Про орієнтовний план роботи виконавчого комітету Ужгородської
міської ради на І півріччя 2013 року.
Доповідач: Кравчук Володимир Володимирович — начальник відділу внутрішньої політики та організаційної роботи.
26. Про встановлення декоративних інформаційних стендів.
Доповідач: Бобров Євгеній Володимирович — начальник управлінні у справах культури, спорту сім’ї та молоді
Заступник міського голови,
керуючий справами виконкому Д. Геворкян
18 грудня 2012р.
Теги: виконком, реклама