Зокрема, через бездіяльність керівників підприємств, за наявності в штатах і фактичному утриманні на посадах юрисконсультів, не здійснювалися належні дії щодо звернення до суду з вимогою про захист своїх цивільних прав або інтересів протягом строку позовної давності до боржників, що прострочили виконання зобов’язань за договорами, які є обов’язковими до виконання. Отже, ЖРЕПи недоотримали фінансових ресурсів на загальну суму 827 тис. грн, з яких понад 820 тис. грн – заборгованість за 412 квартиронаймачами щодо розрахунків за послуги з утримання будинків (квартирної плати).
Серед інших порушень: безпідставні виплати премій, незаконне списання паливно-мастильних та будівельних матеріалів, незаконні виплати компенсації за використання власного автомобіля заступником начальника ЖРЕП № 3, відображення в обліку кредиторської заборгованості в розмірах, більших за фактичну по ЖРЕП № 5, та оплата завищеної вартості виконаних робіт.
За результатами ревізій керівникам підприємств направлено вимоги щодо усунення виявлених порушень. За допущені порушення фінансової дисципліни, порядку ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності складено протоколи на чотирьох осіб.
Про факти виявлених порушень поінформовано Управління міського господарства Мукачівського міськвиконкому та Прокуратуру м. Мукачева, - повідомили Закарпаття онлайн в прес-службі Держфінінспекції в Закарпатській області.