У рекламному ролику розповідається, як коти викрадають молочників, "промивають їм мізки" і клонують - щоб забрати собі молоко Cravendale.
Управляє котячою мафією кіт на ім’я Бертрам (Bertrum), який фігурував і в першому ролику.
Від особи цього героя - Bertrum Thumbcat - ведеться спеціальна сторінка в Facebook, на якій вивішуються новини рекламної кампанії. Там же викладаються фотографії з поїздок Бертрама і його роздуми про життя.
Перший ролик (18) Cats with Thumbs вийшов в лютому 2011 року. Робота зайняла перше місце за техніку на фестивалі Animal Spot, присвяченому рекламі з тваринами і про тварин, а також увійшов до десятки найкращих роликів минулого року від порталу AdWeek.
Нагадаємо, в минулому місяці в США пройшов фестиваль котячого відео. Організатором фестивалю, що отримав назву Internet Cat Video Film Festival, виступив великий музей сучасного мистецтва, розташований в Міннеаполісі, - The Walker Art Center.
Корреспондент.нет