Звичайно, нині ніхто з старожилів Широкого Лугу мене не звинуватить у тому, що мій дідо по батькові – Орос Василь Андрійович уклав велике бабло в церкву, що її, церкву в селі, нині занехаяв по моїй матері родич – Володимир Іванович Дудла. Кацапсько-московський піп. Мій одноліток з паралельного класу. Володька Дудла. Власне він, Володька, й спаплюжив те, зовнішній і почасти внутрішній облік церви, у що був уклав гроші мій дідо по батькові; нині не заміниме бабло для будівництва церков.
Володька Дудла довів у Широкому Лузі до ручки архітектуру церкви на догоду сямтешнім православним окацапиним прихожанам і самому ж кагебісту патріарху Кіріллу. Зрозуміло, якому.
Безумовно, бабло за те я собі не поверну, у що вклав мій дідо Орос, але ж хочу запитати у родичів моєї покійної матері, Дудлів, – нащо ви породили такого синка, який спаплюжив первісний образ церкви в Широкому Лузі, церкви, що в неї вклав гроші й мій безпосередньо дідо по батькові, а тепер її банька, церкви, сіяє золотавою булькою над селом, як помите бичаче яйце. Такого раніше не було!
Де ж бо той упосліджений Бог?
(Порівняйте на 2-х фото, що за церква, яку хотів бачити і бачив мій дідо Василь Орос, і що з неї зробив мій родич по моїй матері – піп кацапський В. Дудла.
Брати і сестри у Хресті в Широкому Лузі, погодьтеся, дідо то мій Орос був – уніят. А ви ж то при[хватизували] Його церкву.
Щиро ваш,
Я.О.