Вдосконалена система обробки інформації, спрощена база внесення даних, нове обладнання – у таких умовах зараз працює новий Центр управління нарядами поліції Ужгорода та Мукачева, який з'явився під час реформування правоохоронної системи як нова ланка реагування на звернення громадян.
Для операторів, які приймають виклики людей, що потребують допомоги, важлива кожна секунда. Темпи їхньої роботи – напружені. Як повідали нам диспетчери «колл-центру», кожного дня вони приймають і обробляють близько півтисячі викликів. На обробку одного повідомлення витрачається приблизно три хвилини, за які треба встигнути зафіксувати персональні дані, контактний телефон, адресу осіб, які до них звертаються, з'ясувати причину дзвінка, вирішити проблему, відправити наряд працівників. І в кожному випадку людина чекає поради, конкретних дій правоохоронців, або й просто консультації.
На жаль, трапляються і безпідставні виклики, що є просто марнуванням часу поліції. Так, правоохоронцям довелося розплутувати крадіжку, якої не було. Бабця пояснила, що нафантазувала «злочин», бо хотіла переконатися, чи дійсно нові поліцейські працюють так, як про них розповідають з екранів телевізорів. А ще, до прикладу, щоденно лише від одного ужгородця на ім’я Іван М. оператори отримують сотні безпідставних дзвінків. Чоловік, схоже, так розважається. Більше того, часто повідомлення сумлінного додзвонювача супроводжуються нецензурщиною, мовчанкою та навіть прокльонами.
Прикро, що подібні особи навіть не намагаються зрозуміти, що доки вони граються, хтось у безвиході чекає на допомогу, а кожна прогаяна секунда – мить чийогось життя, що потребує порятунку.
Поліцейські вже «взяли на олівець» справу пана Івана і за перешкоджання роботі операторів екстреної служби йому загрожує покарання.
Із додзвонювачем, на жаль, познайомилася вся служба. Тому оператори звертаються до нього навіть на ім'я по батькові.
Степан Крук 2015-12-18 / 09:03:42
Мати цього Івана Федоровича ніщо у порівнянні з матами Сергія Миколайовича!