"Якщо проаналізувати рівень явки закарпатських виборців, то за останні 5 років цей показник постійно знижувався, і на останніх парламентських та президентських виборах Закарпаття за явкою – відвертий аутсайдер.
Це по-різному оцінюють експерти. Деякі з них називають це свідченням європейськості.
Але нам здається, що це не зовсім добра тенденція, особливо з огляду на те, що відбувається в країні. Тому ми замислили цю мобілізаційну кампанію. Вона охопить місцеві засоби інформації та соціальні мережі, з акцентом на Facebook та Vkontakte, де чимало часу проводить молодь.
Ми не мали багато часу на підготовку, але чимало часу приділили пошуку слогану, який би став і гаслом і хештегом, і водночас передавав закарпатський колорит, тобто був близьким для місцевих жителів, ніс не тільки зміст, а й емоцію. Тому ми обрали #Пой_на_вибори – тобто пішли на вибори.
Звичайно ж, не обійдемося без гумору, який є найкращим інструментом донесення та поширення інформації. Зрештою, закарпатці – ще ті гурмани гумору. Основний акцент буде зроблено якраз у день тиші та день голосування.
Ми ні за кого не агітуємо. Ми просто закликаємо прийти на дільниці та зробити свідомий вибір", - розповідає Віталій Глагола, супроводжуючи повідомлення наступними оригінальними листівками і закликами поширювати їх серед закарпатців.