На Закарпатті Громадський центр подав до суду на голову обласної ради

Вчора, 17 травня, вперше в історії дії Закону України «Про доступ до публічної інформації» подано до суду на Голову обласної ради.

На Закарпатті Громадський центр подав до суду на голову обласної ради

Зокрема, координатори закарпатського "Громадського центру" просять суд зупинити дію розпорядження Голови Закарпатської обласної ради, а також зобов'язати керівництво обласної ради утриматися від подальших дій щодо розгляду проектів рішень ради та оприлюднити їх відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації".

10 травня 2011 року Голова Закарпатської обласної ради Балога І.І. підписав розпорядження про проведення 4-ої сесії обласної ради. В порядок денний спочатку було включено на розгляд 27 питань. 16 травня іншим свої розпорядженням Голова обласної ради доповнив порядок денний ще 5 питаннями та переніс перше пленарне засідання сесії на 25 травня

 Але підписане розпорядження суперечить Законам України "Про місцеве самоврядування в Україні" та "Про доступ до публічної інформації" в частині оприлюднення проектів рішень.

Зокрема, якщо згідно п.3 статті 15 закону "Про доступ до публічної інформації" проекти рішень, які планується розглянути, повинні бути оприлюднені за 20 робочих днів до їх розгляду, то станом на 18 травня на сайті облради та в жодному іншому місці не було оприлюднені проекти рішення. Отже, всупереч закону, депутати облради планують розглянути проекти і приймати рішення, не ставлячи громадян області до відома.

Також в судовому позові звертається увага і на інші порушення у виданому Головою обласної ради розпорядженні. Зокрема на те, що пропри корегування тексту розпорядження, в його тексті так і нема зазначено повного переліку питань. А закон "Про місцеве самоврядування в Україні" вимагає за 10 днів до пленарного засідання, тобто не пізніше 15 травня, оголосити мешканцям Закарпаття, що саме буде розглядатися під час сесії. В розпорядженні умисно відсутня частина питань, які буде внесено на розгляд ради. Зокрема, до прикладу під №25-27 питання приховані. Візьмемо до прикладу, питання під №26 "Про майно". Вже зараз відомо, що це не одне питання, а їх буде більше. Раді буде запропоновано розглянути мінімум 3 проекти рішення, у тому числі про оцінку майна. Аналогічна ситуація з пунктами №25 "Про надра", №27 "Різне".

Проблема приховування від громадян публічної інформації має цілком практичну площину. Так, на минулій 3-й сесії обласної ради 14 квітня 2011 р., без попереднього включення до розпорядження про скликання сесії, без оприлюднення проекту рішення, без попередження про трудових колективів та громадян, які користуються аптеками, обласна рада прийняла рішення ліквідувати 8 аптек у м.Ужгороді. Тоді так само, питання готувалося заздалегідь, але було утаємничено від людей. Що цього і наступні рази, таємно від громадян хочуть розглянути депутати?

Представники громадського центру вважають, що слід навести порядок – на сайті обласної ради має з'явитися розділ "Проекти рішень ради", де по мірі їх поступлення в облраду вони повинні ставати доступними для ознайомлення, а на сесії повинні виноситися тільки ті питання, які пройшли обговорення з громадськістю.

До Закарпатського окружного адміністративного суду
88000, м. Ужгород, вул. Загорська, буд.30

Позивач:
Феськов Володимир Геннадійович
моб. тел. 063-287-34-34, 066-317-36-13
feskov.v@gmail.com

Відповідач: Закарпатська обласна рада
88000, м. Ужгород, пл. Народна, 4

Адміністративний позов
17 травня 2011 року

Згідно Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

10 травня 2011 року Голова Закарпатської обласної ради Балога І.І. підписав розпорядження №68/01-44 про проведення 4-ої сесії обласної ради діючого скликання (додається). В порядок денний включено розгляд 27 питань. Прийняття цього розпорядження в такому вигляді за формою та змістом суперечить Законам України "Про місцеве самоврядування в Україні" та "Про доступ до публічної інформації". Зокрема, автори розпорядження складаючи його текстову частину допустилися 2-х серйозних помилок, які слід розглянути комплексно:

 І. Проекти рішень не оприлюднені.

 Відповідно до п. 3 ст. 15 Закону України "Про доступ до публічної інформації", проекти рішень органи місцевого самоврядування повинні оприлюднюватися за 20 робочих днів до дати їх розгляду з метою прийняття. Проекти рішень Закарпатської обласної ради, які планується розглянути 25 травня 2011 р. депутатами обласної ради не були оприлюднені, попри те, що 25 травня планується їх розглядати саме з метою їх прийняття під час І-го пленарного засідання 4-ої сесії облради. Станом на 17 травня 2011 року на сайті Закарпатської облради в розділах "Нормативні документи" розміщено тільки 2 проекти рішень, які стосуються питань оренди майна. В інших розділах проекти рішень ради також відсутні. Загалом проекти рішень по 31 питанню з усіх 32 пунктів порядку денного не оприлюднені повністю.

 Жоден з проектів рішень ради, які планується розглянути 25 травня 2011 року, відповідно до назви зазначеної в розпорядженні, станом на 17 травня на сайті обласної ради, чи в інший спосіб, не оприлюднений.
 

ІІ. Окремі питання порядку денного, заздалегідь відомі керівництву обласної ради, але від громадян є прихованими. 

Так, Відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" місцева рада проводить свою роботу сесійно, а сесія складається з пленарних засідань ради, а також засідань постійних комісій ради. Відповідно до п. 9 статті 46 рішення про скликання сесії ради доводиться до відома населення не пізніш як за 10 днів до сесії, із зазначенням часу  скликання, місця проведення та питань, які передбачається внести на розгляд ради.

10 травня текст розпорядження, як цього і вимагає закон, був доведений до відома населення за 10 днів до пленарного засідання: на сайті обласної ради був опублікований текст розпорядження, зазначено час скликання та місце проведення (20 травня). 16 травня іншим свої розпорядженням Голова обласної ради доповнив порядок денний та переніс перше пленарне засідання сесії (25 травня).

Але разом з тим, в розпорядженні умисно відсутня частина питань, які буде внесено на розгляд ради. Зокрема, до прикладу під №25-27 питання приховані. Візьмемо до прикладу, питання під №26 "Про майно". Вже зараз відомо, що це не одне питання, а їх буде більше. Раді буде запропоновано розглянути мінімум 3 проекти рішення (2 з них були оприлюднені на сайті обласної ради ще у квітні в розділі "Нормативні документи"):
- "Про затвердження Порядку проведення конкурсу на право оренди майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області" (проект оприлюднений на сайті обласної ради з 14 квітня 2011 р.);
- "Про затвердження Положення про конкурсний відбір суб'єктів оціночної діяльності для оцінки майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Закарпатської області" (проект оприлюднений на сайті обласної ради з 14 квітня 2011 р.);
- "Про орендну плату" (про звільнення від погашення заборгованості перед обласним бюджетом по орендній платі в сумі 294 301,03 гривень).

Підтверджується це і тим, що 13 травня Богдан Коршинський (Закарпатська обласна рада, сектор нформаційного забезпечення) за дорученням керівництва обласної ради, розіслав з скриньки admin@zak-rada.gov.ua депутатам обласної ради саме ці 3 вищезазначені проекти рішень.

 Зміст розділу №25 "Про надра" та №27 "Різне" невідомий взагалі, а щодо розділу №26 "Про майно", то також невідомо, скільки там насправді ще приховано питань порядку денного сесії.
 Крім того, також 13 травня, таємно від населення, уникаючи публічного розголосу та обговорення з громадськістю шляхом оприлюднення питань порядку денного, та так само як і в інших випадках – приховуючи від громадян самі проекти рішень, депутатам обласної ради на електронні скриньки було розіслано ще 3 проекти рішень, про які не було повідомлено громадян в розпорядженні про скликання сесії, зокрема:
- "Про рішення про клопотання щодо нагородження Почесною грамотою Верховної Ради України Лемака Василя Васильовича";
- "Про рішення про клопотання щодо нагородження Почесною грамотою Верховної Ради України Маргітича Володимира Івановича";
- "Про Звернення депутатів обласної ради до Кабінету Міністрів України (щодо підвищення мінімального рівня обсягу споживання електроенергії на одного абонента)".

Отже, працівники апарату Закарпатської обласної ради здійснили неналежну та некваліфіковану підготовку тексту розпорядження Голови Закарпатської обласної ради, яке відповідно підписав Балога Іван Іванович. Тим самим, були порушенні права мешканця Закарпатської області і права всіх громадян на доступ до публічної інформації та на участь в місцевому самоврядуванні. Тим не менше, слід врахувати, що відповідно до п.6 статті 55 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" саме голова обласної ради забезпечує підготовку сесій ради і питань, що вносяться на її розгляд (пп.2 п.6 статті 55), а також забезпечує гласність у роботі ради та її органів, обговорення громадянами проектів рішень ради (пп. 14 п.6 статті 55).

Дані порушення сталися зумисне. Ще 22 квітня в телефонній розмові з заступником Голови Закарпатської обласної ради А.А. Сербайлом мій товариш, Солонтай Олександр Гейзович (8018, м. Ужгород, вул. Л.Толстого, буд. 46, кв.5, моб. тел. 0503725100, oleksandr.solontay@gmail.com) наголосив на необхідності виконання норм чинного законодавства про доступ громадян до проектів рішень ради. Андрій Андрійович підтвердив бажання дотримуватися законів в організації роботи ради. Минулого тижня в Закарпатську обласну раду було направлено інформаційний запит про необхідність оприлюднити проекти рішень, його текст було публічно оголошено.

Слід також врахувати п. 14 статті 46 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", відповідно до якого, "порядок підготовки і розгляду питань на пленарних засіданнях, прийняття рішень ради про затвердження порядку денного сесії визначається регламентом ради". Стаття 8 регламенту обласної ради ("Підготовка питань до розгляду на сесії обласної ради") в п. 8.3 зазначає: "Пропозиції щодо кожного питання, яке пропонується включити до проекту порядку денного сесії, котрі надійшли не від депутатів або постійних комісій обласної ради, подаються голові ради супровідною запискою і проектом рішення, яке пропонується прийняти з цього питання не пізніше ніж за 10 днів до початку роботи постійних комісій".

А також слід врахувати, що відповідно до п. 8.5 "У виняткових випадках, які зазначені у цьому Регламенті, проект рішення із обґрунтуванням головуючого на пленарному засіданні вноситься за рішенням ради у скорочений термін", а відповідно до п. 8.9 визначено умову можливості скоротити термін: "Скорочення термінів подання проектів рішень розглядається в кожному окремому випадку президією ради, а внесені на початку пленарного засідання – радою з прийняттям окремого процедурного рішення".

Це означає, що всі проекти рішень, включно з тими, які не зазначені в розпорядженні про скликання сесії, але були подані депутатам на розгляд в комісіях, були подані Голові Закарпатської обласної ради 8 травня, або ще раніше (20 травня мало відбутися пленарне засідання, а комісії закінчували засідати 18 травня, отже віднімаємо 10 днів від дати кінця засідання комісій і отримуємо дату 8 травня (якщо уявити, що всі комісії мали засідали тільки 18 травня, хоча відомо, що комісії почали засідати раніше). В іншому випадку, Голова обласної ради перевищив владу взявши на себе функції президії обласної ради, змінюючи порядок денний в питаннях №25-27 без президії облради. 

Щодо "виняткових випадків внесення проектів рішень", то попри п.8.5 статті 8 регламенту ради, далі текст регламенту ради їх не визначає взагалі, а тому реалізацію п. 8.5 головою обласної ради ("проект рішення із обґрунтуванням головуючого на пленарному засіданні вноситься за рішенням ради у скорочений термін") є неможливим взагалі, оскільки окрім невизначеності далі в тексті регламенту, це суперечить також п. 8.2 цього ж регламенту, де зазначено: "Пропозиції щодо питань на розгляд сесії можуть вноситися головою обласної ради, постійними комісіями, депутатами, головою обласної державної адміністрації, а на пленарному засіданні – лише депутатами обласної ради", а також п. 8.8 "Подання депутатів чи груп та фракцій, які стосуються певних питань порядку денного чергової сесії, вносяться голові ради у письмовій формі не пізніше, як за день до проведення засідання президії ради. Ці пропозиції повинні відповідати вимогам  цього Регламенту щодо підготовки питань до розгляду на пленарному засіданні ради. Подання, що надійшли несвоєчасно, розглядаються на наступній сесії".

Пункти 8.2 і 8.8 частково базуються на чинному законодавстві, на відміну від п. 8.5, який повинен бути повністю визнаний як такий, що суперечить іншим пунктам регламенту, а також законодавству і повинен бути скасований. Адже застосування п. 8.5 на практиці означає, що Голова обласної ради може одноосібно формувати проект порядку денного сесії, обминаючи попередній розгляд комісіями, президією ради, уникаючи включення у порядок денний та оприлюднення проекту рішення ради, як цього вимагає законодавство відповідно до п. 9 статті 46 Закон України "Про місцеве самоврядування в Україні" та п.3 статті 15 Закону України "Про доступ до публічної інформації".

Прошу:
1) Прийняти даний адміністративний позов до розгляду;
2) Прийняти ухвалу про забезпечення позову щодо зупинення дії розпорядження Голови Закарпатської обласної ради у порядку забезпечення адміністративного позову згідно з ч.3 статті 117 Кодексу адміністративного судочинства та про утримання керівництвом обласної ради від подальших дій щодо підготовки розгляду проектів рішень 25 травня, до того часу, поки вони не будуть оприлюдненні відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації";
3) Прийняти ухвалу про забезпечення позову щодо зупинення дії п. 8.8. статті 8 регламенту роботи обласної ради VI скликання затвердженого рішенням №34 Закарпатської обласної ради від 30 листопада 2010 року;
4) Визнати дії працівників апарату Закарпатської обласної ради з підготовки розпорядження, які подали на підпис Голові ради такий текст розпорядження Голови Закарпатської обласної ради Балоги І.І. протиправними;
5) Визнати бездіяльність працівників апарату Закарпатської обласної ради з оприлюднення проектів рішень ради, Голови Закарпатської обласної ради Балоги І.І. протиправною;
6) Скасувати розпорядження Голови Закарпатської обласної ради, як такий, що суперечить п. 9 статті 46 Закон України "Про місцеве самоврядування в Україні" та п.3 статті 15 Закону України "Про доступ до публічної інформації";
7) Скасувати п. 8.8. статті 8 регламенту роботи Обласної ради VI скликання затвердженого рішенням №34 Закарпатської обласної ради від 30листопада 2010 року.

17.05.2011 року                                                       Феськов В.Г.

Додатки:
1. Копія позовної заяви для відповідача;
2. Розпорядження Голови Закарпатської обласної ради "Про скликання четвертої сесії обласної ради VІ скликання" від 10.05.2011 року №68/01-44;
3. Розпорядження Голови Закарпатської обласної ради "Про внесення змін до розпорядження голови обласної ради від 10.05.2011 №68/01-44 "Про скликання четвертої сесії обласної ради VІ скликання" від 16.05.2011 року №71/01-44;
4. Витяг з регламенту роботи обласної ради VI скликання затвердженого рішенням №34 Закарпатської обласної ради від 30листопада 2010 року;
5. Копія квитанції про сплату держмита.
 

Розпорядження Голови Закарпатської обласної ради "Про скликання четвертої сесії обласної ради VІ скликання" від 10.05.2011 року №68/01-44
10 травня 2011
УКРАЇНА
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови Закарпатської обласної ради
від 10.05.2011 року №68/01-44, м. Ужгород

Про скликання четвертої сесії обласної ради VІ скликання

Відповідно до частини 4 статті 46 та пункту 1 частини 6 статті 55 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" скликати четверту сесію обласної ради VІ скликання 20 травня 2011 року о 10-й годині в м. Ужгороді в залі засідань обласної ради з порядком денним:
1. Про Програму оптимізації теплопостачання населених пунктів області на 2011 рік.
2. Про внесення змін до рішення обласної ради від 24 квітня 2009 року     № 849 "Про проведення щорічного обласного конкурсу "Населений пункт найкращого благоустрою і зразкового громадського порядку" (зі змінами та доповненнями від 22 грудня 2009 року)".
3. Про внесення змін до рішення обласної ради від 27 серпня 2010 року     № 1190 "Про погодження Плану перспективного розвитку системи магістральних нафтопроводів ВАТ "Укртранснафта" в області на 2010  – 2015 роки".
4. Про внесення змін до Програми підвищення ефективності функціонування Закарпатського обласного комунального підприємства "Міжнародний аеропорт "Ужгород" на 2009-2012 роки (зі змінами від 5 листопада 2009 року).
5. Про внесення змін до Програми зміцнення матеріально – технічної бази закладів охорони здоров'я комунальної власності області на 2011 – 2016 роки.
6. Про внесення змін до Програми протидії захворюванню на туберкульоз в області на 2007 – 2011 роки (зі змінами від 17 травня, 29 листопада 2007 року, 23 травня 2008 року, 27 лютого 2009 року, 7 травня 2010 року).
7. Про внесення змін до Обласної програми боротьби з онкологічними захворюваннями на період до 2016 року.
8. Про внесення змін до Програми розвитку та підтримки тваринництва і птахівництва в області на 2010 – 2015 роки.
9. Про використання у 2011 році коштів, що надходять до обласного бюджету в порядку відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва.
10. Про внесення змін до Програми підтримки комунально-експлуатаційного, автотранспортного господарства облдержадміністрації та збереження будинку обласної ради і облдержадміністрації як пам'ятки архітектури на 2011 рік (зі змінами від 25 лютого 2011 року).
11. Про внесення змін до рішення обласної ради від 7 листопада 2001 року № 340 "Про створення обласного комунального підприємства "Міжнародний аеропорт "Ужгород".
12. Про ліквідацію автотранспортного господарства Закарпатської обласної ради.
13. Про внесення змін до Програми реалізації природоохоронних заходів на 2011 рік (зі змінами та доповненнями від 25 лютого 2011 року).
14. Про перейменування об'єктів природно-заповідного фонду місцевого значення області.
15. Про затвердження Переліку видів судинних рослин, що підлягають особливій охороні на території Закарпатської області.
16. Про затвердження порядку використання коштів, передбачених у обласному бюджеті управлінню культури облдержадміністрації на надходження фінансової підтримки обласним театрам і концертним організаціям.
17. Про присвоєння імені братів Шерегіїв Закарпатському обласному українському музично – драматичному театру.
18. Про присвоєння імені Федора Потушняка Закарпатській обласній універсальній науковій бібліотеці.
19. Про утворення студії хореографічного мистецтва "Джерельця Карпат" на базі обласного організаційно – методичного центру культури.
20. Про внесення змін до рішення обласної ради від 28 грудня 2010 року № 127 "Про обласний бюджет на 2011 рік" (зі змінами від 25 лютого 2011 року).
21. Про резервування території для організації регіонального ландшафтного парку "Петрос" та створення КП "Регіональний ландшафтний парк "Петрос" Закарпатської обласної ради.
22. Про створення регіонального ландшафтного парку "Синяк".
23. Про скасування рішення обласної ради від 8 жовтня 2008 року № 665 "Про затвердження Тимчасового порядку проведення земельних аукціонів у Закарпатській області".
24. Про стан законності, заходи щодо її зміцнення та результати діяльності прокуратури на території області протягом 2010 року.
25. Про надра.
26. Про майно.
27. Різне.
Голова ради                                              І. Балога
________________________________________
http://zakarpat-rada.gov.ua/rozporydzhennya-4-sesiya/
© 2011, Офіційний сайт Закарпатської обласної ради.

Розпорядження Голови Закарпатської обласної ради "Про внесення змін до розпорядження голови обласної ради від 10.05.2011 №68/01-44 "Про скликання четвертої сесії обласної ради VІ скликання"
16 травня 2011
УКРАЇНА
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови Закарпатської обласної ради
від 16.05.2011 року №71/01-44
м. Ужгород 
Про внесення змін до розпорядження голови обласної ради від 10.05.2011  №68/01-44
"Про скликання четвертої сесії обласної ради VІ скликання"

Внести такі зміни у розпорядження голови обласної ради від 10.05.2011 №68/01-44 "Про скликання четвертої сесії обласної ради VІ скликання":
1. Перенести дату скликання четвертої сесії обласної ради VІ скликання на 25 травня 2011 року.
2. Доповнити порядок денний четвертої сесії обласної ради такими питаннями:
• Про Програму забезпечення розвитку освіти, культури, традицій національних меншин області на 2011-2015 роки.
• Про Програму забезпечення діяльності ліквідаційної комісії з ліквідації автогосподарства обласної ради.
• Про ліквідацію Імстичівської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІ ступенів Закарпатської обласної ради.
• Про створення позашкільного навчально-виховного закладу – Закарпатського обласного палацу дітей та юнацтва "ПАДІЮН".
• Про зміни та встановлення меж населених пунктів.
Голова ради                                                                 І. Балога
________________________________________
http://zakarpat-rada.gov.ua/rozporydzhennya-pro-perenesennya/
© 2011, Офіційний сайт Закарпатської обласної ради.

Витяг з регламенту Закарпатської обласної ради:

Стаття 8. Підготовка питань до розгляду на сесії обласної ради.
8.1. Пропозиції про скликання сесії обласної ради, вмотивовані і підписані ініціаторами, подаються голові обласної ради із зазначенням питань та проектами документів, розгляд яких пропонується.
8.2. Пропозиції щодо питань на розгляд сесії можуть вноситися головою обласної ради, постійними комісіями, депутатами, головою обласної державної адміністрації, а на пленарному засіданні – лише депутатами обласної ради.
8.3. Пропозиції щодо кожного питання, яке пропонується включити до проекту порядку денного сесії, котрі надійшли не від депутатів або постійних комісій обласної ради, подаються голові ради супровідною запискою і проектом рішення, яке пропонується прийняти з цього питання не пізніше ніж за 10 днів до початку роботи постійних комісій. До проекту рішення додається обґрунтування необхідності прийняття даного рішення та бланк погодження із зазначенням ініціатора проекту, візами керівників усіх зацікавлених управлінь та юридичного відділу виконавчого апарату обласної ради. Проекти рішень повинні бути юридично обґрунтованими.
8.4. Питання, які попередньо включені до порядку денного чергової сесії, розглядаються постійними комісіями та президією ради.
8.5. Депутат обласної ради отримує у виконавчому апараті обласної ради не пізніше, ніж за 3 дні до проведення засідання постійної комісії матеріали з питань, які виносяться на розгляд  сесії. У виняткових випадках, які зазначені у цьому Регламенті, проект рішення із обґрунтуванням головуючого на пленарному засіданні вноситься за рішенням ради у скорочений термін.
8.6. Зауваження та пропозиції депутатів до проектів рішень систематизуються у вигляді таблиці та надаються депутатам перед початком пленарного засідання.
8.7. До моменту включення питання до порядку денного проект рішення може бути відкликаний ініціатором. Проект, включений до порядку денного за рішенням обласної ради, може бути відкликаний лише за згодою ради.
8.8. Подання депутатів чи груп та фракцій, які стосуються певних питань порядку денного чергової сесії, вносяться голові ради у письмовій формі не пізніше, як за день до проведення засідання президії ради. Ці пропозиції повинні відповідати вимогам  цього Регламенту щодо підготовки питань до розгляду на пленарному засіданні ради. Подання, що надійшли несвоєчасно, розглядаються на наступній сесії.
8.9. Скорочення термінів подання проектів рішень розглядається в кожному окремому випадку президією ради, а внесені на початку пленарного засідання – радою з прийняттям окремого процедурного рішення.
8.10. В порядку денному визначаються доповідачі і співдоповідачі з кожного окремого питання.
Розділ ІІІ. Пленарне засідання обласної ради
Стаття 9. Відкриття пленарного засідання.
9.1. Ніхто не має права перешкоджати депутатам проводити сесії обласної ради.
Пленарне засідання обласної ради є повноважним, якщо в ньому бере участь більше половини депутатів від загального складу ради.
Якщо з'ясується, що пленарне засідання є неповноважним, то головуючий повинен припинити пленарне засідання. Якщо після строку, визначеного головуючим для реєстрації, кількість  депутатів на пленарному засіданні все ж не відповідає вимогам щодо його правомочності (відсутність кворуму), то головуючий остаточно припиняє пленарне засідання та приймає рішення про його перенесення.
9.2. На засіданнях обласної ради можуть бути присутніми народні депутати України, голова обласної державної адміністрації, його заступники, прокурор області, голови апеляційного та господарського судів, начальник головного управління юстиції у Закарпатській області, голови районних рад, Мукачівський, Ужгородський, Хустський, Берегівський, Чопський міські голови та голови райдержадміністрацій. Вищі посадові особи держави, голова обласної державної адміністрації на пленарних засіданнях ради займають місце ліворуч від головуючого.
При необхідності на засідання обласної ради запрошуються керівники структурних підрозділів облдержадміністрації, представники інших органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, політичних партій, інших громадських організацій, трудових колективів, преси, телебачення і радіо, а також інші особи залежно від питання, що обговорюється.
Запрошені повинні утримуватися від публічних проявів свого ставлення до питань, які розглядаються радою або постійною комісією. У разі порушення порядку вони, за розпорядженням головуючого, можуть позбавлятися права бути присутніми на засіданні.
9.3. Пленарні засідання обласної ради проводяться в сесійній залі обласної ради за адресою: м. Ужгород, площа Народна, 4 державною мовою і розпочинаються із виконання Державного гімну України.
В окремих випадках ініціатори можуть пропонувати проведення виїзного засідання ради.
9.4. Пленарні засідання ради відкривають, ведуть і закривають голова або перший заступник чи заступник голови ради; а першу сесію відкриває і веде пленарне засідання голова обласної територіальної виборчої комісії – до обрання голови обласної ради.
9.5. У випадках, передбачених пунктами 7.4, 7.5 статті цього Регламенту, пленарне засідання відкриває депутат, за дорученням групи депутатів, з ініціативи якої скликана сесія і який входить до її складу, а веде, за рішенням ради, один із депутатів ради.
9.6. Відповідно до цього Регламенту депутат ради зобов'язаний бути присутнім на пленарних засіданнях ради. Якщо депутат не може взяти участь у пленарному засіданні ради або може спізнитись на його відкриття, про це він повинен повідомити голову ради через виконавчий апарат ради до початку пленарного засідання, вказавши відповідні причини. Про намір достроково покинути пленарне засідання  депутат інформує головуючого на пленарному засіданні через секретаріат сесії.
9.7. Засвідчення особи депутата із видачею картки для роботи з електронною системою підрахунку голосів проводиться біля столу реєстрації за пред'явлення посвідчення.
9.8. Голосування на пленарних засіданнях здійснюється депутатами ради виключно особисто.
9.9. При виникненні в депутата сумнівів щодо дотримання вимоги пункту 9.8 цього Регламенту при прийнятті конкретного рішення, він може порушити перед головуючим питання про поіменну реєстрацію депутатів, присутніх на пленарному засіданні.

18 травня 2011р.

Теги: Громадський центр, суд, позов

Коментарі

вова 2011-05-19 / 18:14:00
дурак, чи він шось цим самим рішить?

Ден 2011-05-19 / 12:58:00
Молодца!!!!

НОВИНИ: Кримінал

22:49
На обʼїзній Мукачева патрульні зупинили водія, у 12 разів п'янішого від дозволеного
19:05
За вбивство жінки в центрі Берегова місцевому мешканцю "світять" 15 років тюрми
18:53
/ 1
На Закарпатті взяли під варту без права на заставу 10 учасників наркоугруповання
23:08
На Закарпатті 26-річний псевдоволонтер з Тернопільщини, що прямував до угорщини, намагався відкупитися в прикордонників за €1600
19:37
На Закарпатті затримали 2-х підлітків-провідників і 4-х "ухилянтів" з ґумовими човнами
17:54
/ 2
У ПП "Лужанка" берегівець втік від прикордонників і попросив прихистку в угорщині
10:48
/ 1
На Мукачівщині затримали 19-річного підозрюваного у зґвалтуванні 13-річної дівчинки
14:57
На Тячівщині затримали переправника з Рівненщини з "ухилянтом" із Хмельниччини
22:39
/ 5
Апеляційний суд скасував виправдання суддею Софілканич упійманого на хабарі голови Воловецької ОТГ Попелича
21:38
/ 3
Ужгородку, немовля якої померло від переохолодження викинутим в пакеті на вулицю, засудили на 2 роки "умовно"
19:32
Апеляційний суд залишив без зміни "запобіжку" шахраєві, що видурив $10,5 тис. у дружини полоненого військового
17:45
/ 11
На Закарпатті викрили ОЗУ наркоторговців, що "заробляло" на метамфетаміні мільйони
16:08
/ 1
Брата засудженого вбивці прикордонника Березенського затримали на спробі за $2300 переправити "ухилянта" до Румунії
11:58
/ 4
У закарпатки, що їхала до угорщини, на кордоні вилучили нагрудний знак, медальйон Австро-Угорської імперії та інші раритетні предмети
10:56
/ 12
Ужгородець вдома задушив 23-річну дівчину з Київщини, з якою познайомився в Інтернеті
21:07
Закарпатські переправники за $5000 проклали "ухилянтам" в онлайн-карті маршрут до Словаччини
13:49
На Мукачівщині обрали "запобіжки" двом чоловікам, у яких знайшли гранати, пістолет та набої
13:41
/ 1
В Ужгороді зловмисник з Сюрте на проспекті вночі пограбував чоловіка з Худльова
13:11
/ 2
У Чопі чоловік з пістолетом вимагав у магазині безкоштовної випивки
12:59
Зрадника-прикордонника Сирового, який понад рік служив на Закарпатті та втік до росії, заочно судитимуть
10:59
/ 1
Закарпатця, що ухилився від мобілізації, покарали трьома роками тюрми
10:56
/ 2
Четверо поляків на квадроциклах "заблукали" через кордон з угорщини на Закарпаття
21:30
У Горінчові на Хустщині у зіткненні з вантажівкою загинув мотоцикліст, його пасажирку госпіталізували
17:00
/ 9
ВРП відкрила щодо голови Закапатського апеляційного суду Г.Фазикош справу про порушення вимог несумісності
22:34
У Нижньому Солотвині на Ужгородщині підприємцеві незаконно передали в оренду ділянку зі ставком
» Всі новини