Масштабна Інтернет-кампанія трансляцій ЧС-2010 для Першого Національного

Інтернет-кампанія трансляцій ЧС-2010 на Першому Національному, яку проводила компанія «УКРНЕТ», відзначилась рекордними медіамасштабами. Її охоплення склало біля 70 % місячної аудиторії Uaнету, а загальна кількість банеропоказів перевищила 120 млн.

Масштабна Інтернет-кампанія трансляцій ЧС-2010 для Першого Національного
Інтернет-кампанія тривала місяць – з 8 червня по 11 липня. В якості інструменту використовувались банери, що анонсували ефіри ЧС-2010 на Першому Національному, зі вказівкою матчу, дати та часу трансляції.
 
У рамках рекламної кампанії "УКРНЕТ" сформував пул із 70 найбільших Інтернет-ресурсів. До нього ввійшли портал bigmir)net, погодний сервіс gismeteo.ua, найбільші сайти новин та ресурси ділової тематики (podrobnosti.ua, rbc.ua, unian.net, focus.ua, delo.ua і т.д.), спортивні сайти (football.ua, dynamo.kiev.ua, terrikon.dn.ua, sport.ua, ua-football.com.ua, profootball.com.ua, dynamomania.com.ua, sport.segodnya.ua, fanat.ua, sportoboz.ua) тощо. Власні площадки "УКРНЕТ", які були задіяні в кампанії, забезпечили чверть показів.
 
Загальна кількість контактів по кампанії перевищила 120 млн. Охоплення аудиторії за місяць склало 8,5 млн унікальних користувачів Інтернету (це близько 70 % місячної аудиторії Uaнету), за день – половину добової аудиторії Інтернету.
 
Реалізована "УКРНЕТом" рекламна кампанія встановила рекорд на ринку Інтернет-реклами, забезпечив безпрецедентне охоплення аудиторії.
 
У червні-липні 2010 р.*, коли проводилась реклама трансляцій ЧС-2010 в Інтернеті, зросла активність переглядів Першого Національного молодою аудиторією віком 25-44 роки,  що проживає в містах із населенням більше 50 тисяч осіб. Така аудиторія вважається найбільш інноваційною та важкодоступною для телеканалів. В Інтернеті її частка переважаюча – 47 %.
Показники перегляду Першого Національного цією групою людей, зокрема в результаті реалізованої в Інтернеті промо-кампанії, зросли: середнє значення Aff% – на 13 %, rat% – на 6 %, shr% – на 2 %. У період трансляцій ЧС-2010 ця аудиторія дивилась Перший Національний канал активніше, ніж в аналогічний період 2008 року під час ексклюзивних трансляцій Євро-2008, коли промо в Інтернеті не проводилось.
 
* Показники вірні для періоду з 01.06 по 11.07.2010, який включав у себе і період трансляцій ЧС-2010 на Першому Національному.
 
Довідка.
Національному інтернет-порталу UKR.NET (www.ukr.net) 6 років. На сьогодні він є  найпопулярнішим та найбільш упізнаваним порталом серед українських Інтернет-користувачів – його знає кожен другий український користувач Мережі (за даними дослідження InMind).
Денна аудиторія (українських Інтернет-користувачів) UKR.NET переважає аудиторію будь-якого іншого українського Інтернет-порталу практично вдвічі. UKR.NET також є порталом із високим рівнем лояльності – кількість лояльних користувачів UKR.NET у 2,5 рази більша за аудиторію інших українських Інтернет-порталів.
На порталі UKR.NET зібрано оптимальний набір найпопулярніших та найбільш запитуваних багатьма українськими користувачами сервісів: новини, пошта, погода, каталог Інтернет-магазинів, персональний сервіс закладок та ін.
26 липня 2010р.

Теги:

НОВИНИ: Різне

14:51
Правила підбору одягу для тривалих велопрогулянок
15:36
Гербіциди: основні типи, принцип дії та застосування в аграрній практиці
16:17
Холодильник Samsung No Frost — ідеальний варіант для кухні
22:13
Щоби "промивати мізки" угорцям, росіяни створили спеціальний сайт і Telegram-канал
20:18
Весілля мрії у Німеччині з агентством AlexShow
17:19
Чи можна використовувати паронітові прокладки для води
15:37
Покупка військового спорядження: важливі поради від експерта
10:43
Дизельний та бензиновий генератор: який обрати?
19:42
Гідравлічні насоси: їх види та основні характеристики
15:06
44 держави у Гаазі підтримали створення спецтрибуналу та використання заморожених активів рф
21:23
П'ять аргументів на користь купівлі планшета
20:55
Оновлені можливості: Що робить DJI Mavic 3T найкращим вибором
19:29
Як змінились ціни на будівельні матеріали?
17:13
Чим може бути корисний штучний інтелект PPC-шникам?
22:46
"Заповіт" Тараса Шевченка прозвучав в угорському парламенті
17:13
Переваги вертикальних пресів для макулатури
22:19
Пневматичний пістолет для спорту та тренувань
22:17
Чому виникає запалення нирок і які аналізи допоможуть діагностувати нефрит?
22:15
Чоловічі ремені: Різновид матеріалів, як правильно обирати
00:48
/ 2
У першому турі виборів президента Словаччини виграв прозахідний кандидат
20:59
Оптові продажі промислової фурнітури в Україні: виклики та можливості для бізнесу в 2024 році
21:21
Колористика меблів: дивани яких кольорів виглядають дорого?
22:58
/ 11
Військовий з "Азова" запропонував дозволити бойовим бригадам самим мобілізовувати "ухилянтів"
15:29
Найкращі місця для подорожі в Японію
23:02
/ 2
Макрон: У нас немає лімітів, ми будемо реагувати на поведінку росії
» Всі новини