За цільовим призначенням більшість із зареєстрованих минулого року видань - загальнополітичні (близько 50%) і рекламні (близько 25%).
Окрім того близько 6% від кількості періодичних друкованих видань, зареєстрованих в країні у 2006 році, навчальні, близько 5% - економічні, близько 2,5% - релігійні, близько 2% - для дітей, близько 2% - спортивні, більше 1,5 % - для молоді, близько 1,5% - юридичні, близько 1% - медичні, 0,8% - туристичні і 0,7% - екологічні, повідомляє «Главред».
Найменшу категорію серед новостворених періодичних друкованих видань становили ЗМІ для жінок (0,3%) і еротичні - 0,2%.
Окрім того минулого року Міністерство юстиції визнало недійсними свідоцтва 162 засобів масової інформації відповідно до ст. 18 закону України «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні» (припинення випуску ЗМІ за рішенням засновника або суду).
Ще 49 свідоцтв друкованих ЗМІ втратили силу згідно зі ст. 16 цього ж закону (Засновник зберігає право почати випуск друкованого засобу масової інформації протягом одного року з дня отримання свідоцтва. В разі пропуску цього терміну без поважних причин свідоцтво про державну реєстрацію втрачає чинність.)
На сьогодні в Україні налічується понад 23 тисячі друкованих ЗМІ і інформагентств. Концентрація друкованих засобів масової інформації в країні становить приблизно 1 видання на кожні 2 тисячі населення всіх вікових категорій, включаючи дітей.
"ForUm"
31 січня 2007р.
Теги: