Новий перепускний пункт "Ужгород" на словацькому кордоні й досі не працює: Україна не може прокласти кілометр дороги

Україна втрачає вантажно-транспортні потоки, оскільки не має сучасної інфраструктури на митних та прикордонних переходах. І дуже часто це залежить від простого невиконання взятих на себе зобов’язань. Приміром, новий перепускний пункт "Ужгород" на словацькому кордоні й досі не працює тільки через те, що Україна не спромоглася виділити гроші для будівництва 1 кілометра 115 метрів дороги.

Новий перепускний пункт "Ужгород" на словацькому кордоні й досі не працює: Україна не може прокласти кілометр дороги

Європейські інвестори готові вкласти у модернізацію терміналу 12 млн. євро. Чверть з них вже витратили на будівництво нового вантажного терміналу, але реконструювати автомобільно-пасажирський комплекс інвестори не поспішають, бо українці не виконали взятих на себе зобов’язань.
Реконструкцію автомобільно-пасажирського терміналу на перепускному пункті "Ужгород" європейці мали розпочати ще в січні. Та не зробили цього досі. Бо українці не дотрималися умов договору і не спромоглися прокласти один кілометр під`їзних шляхів. Другий рік поспіль грошей на будівництво дороги не виділяє Кабмін. Торік треба було 17 мільйонів гривень. Тепер після здорожчання - 23,5. Щоб хоча б утрамбувати землю та завезти основу під дорожнє покриття, шляховики взяли банківські кредити.
Василь Маркович, начальник Адміністрації автомобільних доріг у Закарпатській області: "На сьогоднішній день ще коштів немає і немає переліку. Ми не впевнені, що виконаємо своє зобов`язання. Хоча ми роботи не припиняли. Ми попросили підрядні організації взяти банківські кредити і вони сьогодні працюють на ці кредити. Таких робіт на сьогодні виконано більш як на 3 мільйони гривень".
Через відсутність під`їзної дороги не може запрацювати потужний вантажний термінал. Його урочисто відкрили ще три місяці тому. Поки там простоює сучасне обладнання, ваги та сканери, закарпатські митники продовжують оглядати вантажівки просто неба за допомогою металевих щупів та ліхтариків. На перевірку однієї машини витрачають майже півгодини. У новому терміналі ця процедура зайняла б три хвилини.
Михайло Порада, начальник Ужгородської митниці: "Три місяці після здачі побудованого терміналу нам прийшлося охороняти його своїми силами. Плюс довелося практично затрачати кошти за використану електроенергію, тепло, щоб забезпечити збереження його у нормальному стані. Ми не можемо більше працювати у такому режимі".
Коли запрацює новий вантажний термінал – залежить від українських урядовців. Шляховики запевняють: маючи гроші, дорогу збудують за два місяці. Тоді пропускна спроможність на кордоні зросте втричі. Хто і коли доведе до європейських вимог ще й автомобільно-пасажирський комплекс пункту пропуску "Ужгород", наразі невідомо.
Як уже повідомляло раніше "Закарпаття online", в інформації УНІАНу начальник Ужгородської митниці Михайло Порада пообіцяв, що новий транспортний термінал запрацює з 1-го квітня ( http://www.zakarpattya.net.ua/loadnews.asp?id=20672 ).

Світлана Ковбиця, Вадим Шишканич, "Факти", ICTV
09 квітня 2008р.

Теги:

Коментарі

pfr 2008-04-09 / 14:33:00
Порада пожартував... Ну а "бідні митники" не мучаться, їм так вигідно... Працювати по старинці, час відтягувати на кожній машині - це ж бабки, хабарі... А як там всюди техніка буде, все проглядатиметься, записуватиметься - то ж які доходи можна буде приховати?

НОВИНИ: Економіка

01:18
/ 3
Розпочалася чергова спроба визнати банкрутом Солотвинський солерудник
14:34
/ 2
McDonald's знову хоче відкрити ресторан в Ужгороді. Цього року
11:08
Фермери з окупованої частини Херсонщини знаходять себе у тепличному бізнесі на Закарпатті
14:16
NSV Group і представники Італії, Німеччини та Польщі провели переговори щодо побудови на Закарпатті інтермодального логістичного центру Horonda Platform
16:30
Торік, в порівнянні з 2022-м, експорт на Закарпатті становив 69%, а імпорт – 84,5%
11:33
/ 1
На Закарпатті відкрили новий митний термінал
16:43
/ 1
Прокуратура взялась за компанії групи Голден Тайл, які з грубими порушеннями придбали закарпатські родовища глин
15:03
/ 8
На аукціоні за 13,87 млн грн продають землю та адмінбудівлю колишнього "Ужгородтеплокомуненерго" в центрі Ужгорода
15:19
/ 3
"Перечинське" "Френдлі Віндтехнолоджі" програло "ужгородцям" суд за родовище андезиту біля Ужгорода, продане за 75 млн грн
10:51
/ 7
За грантами, отриманими на сади, в Україні лідирує Закарпаття
22:08
/ 20
Під велетенський деревообробний завод на Закарпатті зареєстрували індустріальний парк
21:56
У 2023-му через Закарпатську митницю експортовано товарів на майже 32 млрд грн, а імпортовано на понад 106
15:24
На Закарпатті торік зареєструвалися 7688 нових платників податків, а припинили діяльність 4720
14:30
Цьогоріч єдиного податку на Закарпатті сплачено на 17,5% більше, ніж торік
10:11
На Закарпатті надходження від туристичного збору за рік зросли на 14%
22:23
угорщина завертає вантажівки з України в "Загоні" через відсутність оформлених документів Т1
20:01
/ 7
На Закарпатті незаконно будують деревообробний завод, для роботи якого потрібно 32 тисячі лісовозів щороку, – природозахисники
20:49
Цьогоріч у зоні діяльності Закарпатської митниці товарів імпортовано утричі більше, ніж експортовано
18:32
/ 1
На Закарпатті закладуть плантацію лохини в горщиках
19:55
Виноградар з Херсонщини, господарство якого – в зоні бойових дій, консультує фермерів на Закарпатті
21:34
На Закарпатті у поточному році, в порівнянні з 2022-м, експорт товарів зменшився на 27%, імпорт – на 16,5%
18:35
Закарпаття дає українському виноградарству нове життя – виноградар з Херсонщини
09:50
34 гектари малини, лохини та полуниці: поблизу Мукачева працює релоковане ягідне підприємство
18:22
/ 1
Газорозподільне підприємство АТ "Закарпатгаз" увійшло до складу НАК "Нафтогаз України"
17:07
/ 4
Чеський залізничний оператор RegioJet підтвердив намір інвестувати у електрифікацію ділянки Чоп-Мукачево
» Всі новини