Триває завантаження реклами...

Чому не Кличко?

Чи багато може тямити у політиці спортсмен, людина, яка має освіту фізкультурника і 33 роки з 40 займалася суто спортом? Всі ці роки йому була до лампочки доля України, антидемократичний режим Кучми, а тепер б’є себе в груди і клянеться у патріотизмі.

finzah.com.ua
finzah.com.ua

Вже кілька останніх років нова зірка на політичному Олімпі – Віталій Кличко. Хто не в курсі – пан Віталій крім боксера і політика ще й “учений-педагог”. Будемо сподіватися, що не такий як Янукович, Азаров та компанія - теж всі “вчені”, “науковці”, “проффесори”… Перші 14 років свого життя він провів у Киргизькій РСР і Чехословацькій Соціалістичній Республіці. Тобто особистість формувалася явно не українцем. І молодість у радянському Києві тут теж не дуже зарадила. Довгий час від нього можна було пучути тільки російську мову. У його блозі на “Українській правді” до 2011 року дописи зроблені російською. Тільки перед майбутніми парламентськими виборами він різко українізувався. Хоча на сторінці Livejournal стабільно панує російська…

Чи має моральне право людина, яка знає німецьку, російську і англійську краще української прагнути мандата ВРУ? Ще кілька років тому його висловлювання українською були хаотичні, з помилками і зовсім не про політику, а зараз він якимось дивом пише чистою українською тексти на кілька сторінок. І тематика  в них така, що не кожен нардеп зможе написати подібне. Невже хтось справді вірить, що це написано ним? Можна подумати він у перервах між розмахуванням кулаками читає політологічну літературу і аналітичні статті. Як кажуть у рекламі “ні, синку, це фантастика”.

Згадалося одне питаннячко. Чому завзяті націоналісти (і неонацисти) ненавидять євреїв, але закривають очі на наявність такого походження у пана Віталія? Не послідовно це якось…Але то вже таке. Продовжимо.

Чи багато може тямити у політиці спортсмен, людина, яка має освіту фізкультурника (сумнівний диплом 2011 р. не рахуємо) і 33 роки з 40 займалася суто спортом? Всі ці роки йому була до лампочки доля України, антидемократичний режим Кучми, а тепер б’є себе в груди і клянеться у патріотизмі. У 2004 р. він зявився на Майдані. По своїй волі чи за гроші, невідомо. Вже на виборах 2006 він у ролі політика. Тоді використовувати зірок для піару партій було модно і Р.Лижичко, О.Білозір, М.Поплавський, С.Вакарчук, С.Ротару, Я.Табачник подалися у Верховну Раду. Пощастило не всім, але й щасливчики переважно відмовилися від такої діяльності. Звичайно, що все це хороший піар хід. А от Кличку просто сподобалося і вигода є – бокс скоро закінчиться, бо роки дають своє, а далі розкішно жити хочеться…

Безсумнівно, стрімкий успіх партії УДАР є заслугою Віталія Кличка. Тільки проблема в тому, що українці забувають поділяти Кличка-політика і Кличка-боксера. Так, він всесвітньо відомий чемпіон з боксу, але не політик. Людина може бути професіоналом лише в одній сфері, а спортсмени то й особливий типаж. Без наміру образити, варто згадати таку річ, що акцентування на фізичному розвитку призводить до втрат у розумовому, і навпаки. Можна бути “середнячком”, але організм професійного спортсмена коректує все до потреб. Яскравий приклад А.Шевченко. Його невміння навіть висловлюватися нормально всім відоме, але якби він створив свою партію, то мав би не менше відсотків за Кличка. Теж саме може утнути будь-яка зірка. Партія Вєрки Сєрдючки легко б подолала прохідний бар’єр. За такий абсурд потрібно дякувати нашому народу, якого привчили дивитися не на програму, ідеологію чи поведінку політика, а на обличчя, красиві слова, стиль одягу, сімейне життя і тд.

Пишучи книги про здоровий спосіб життя,  він роками з братом рекламував і рекламує алкогольні марки Чернігівське та Nemiroff. І це знаючи, що тисячі українців хворіють алкоголізмом і молоді серед них стає щороку більше. Він часто критикував БЮТ і саму Тимошенко, але як і багато таких людей виступив на її захист заради піару. Він стверджує, що є противником Януковича і ПР, але його партія у місцевих радах не гребує співпрацею з регіоналами. Він, за теперішньою звичкою політиків, купив, а не створив партію “Нова країна”(тепер УДАР), яку підтримує багато українців. При цьому їх прихильникам важко пояснити чому вони за неї(крім Кличка як боксера), яка в неї ідеологія, що вже зробила і кого з партії, крім лідера, знають на всеукраїнському рівні. Очевидно, що жінок приваблює сила і натреноване тіло Віталія, яке вони не побачать у власних чоловіків, а останні його поважають, бо й самим кортить натовкти комусь морду, але сил і вміння бракує.

Чий це політичний проект буде зрозуміло згодом, але вже зараз слід критичніше дивитись на цю партію, що збирається привести до влади команду сопливих фанатів боксерського таланту Кличка. Голосуючи за далеких від політики людей, потім не дивуйтесь чому в нашій державі дебільні закони. Та й в черговий раз мавпувати Росію з її Валуєвим-депутатом якось не серйозно. Це прекрасно, якщо у людини є цікавість до політики, прагнення допомогти своїй країні, але не завжди для цього потрібно мати депутатський мандат. Рибам краще у воді, а птахам у небі – мінятися місцями безглуздо і небезпечно.

28 грудня 2011р.

Теги: алкоголь, боксер, вибори, депутати, Кличко, мови, партії, політика, ПР, УДАР

Коментарі

Іван Лендєл 2012-01-21 / 11:18:13
Закарпаття: а проблема переважної кількості коментуючихи це зарозумілі висловлювання людей,які бояться вказати своє справжнє ім'я. Чого боїтеся? Може це Ви є ніким і Вам розкривати рота не варто? Можу Вас запевнити, що нема ніяких образ - є прагнення припинити фарс і брехню в політиці. А популярність чи непопулярність блогу турбує лише малолітніх та "дєятєлєй"-пенсіонерів, які недавно освоїли інтернет. Я лише доношу свою думку і не збираюся писати те, що всім сподобається.

Закарпаття 2012-01-10 / 14:32:20
проблема переважної кількості закарпатських та й українських "політиків" це неконструктивні пропозиції в корні. Замість того, щоб щось запропонувати конструктивне "своє", намагаються впусту розкритикувати "чуже". Даний пост це просто перехід на особистість, а саме Віталія. Чи ми будемо чекати інших постів "Чому не Янукович", "Чому не Тимошенко", "Чому не костенко", "Чому не королевська"? Вас, Іване, кілька разів просили назвати ім’я, ви не спромоглися. Я буду голосувати за Кличка, я бачу перспективу. Переконайте мене голосувати за когось іншого, тому що схоже що Клички вас особисто образили. Політиками не народжуються, тому ваше рибам краще у воді пусті слова. Безглуздо і небезпечно — нічого не робити, а ще небезпечніше робити рекламу свого блога за рахунок поливання брудом відомих людей. слона та моську читали?

Дар 2012-01-03 / 17:50:01
Костенко дуже порядна людина, і це відлякує де яких "патріотів". Що спільного може бути у українця Костенка з євреями Яценюк і Тягнибок - нічого, але він їде їм на зустрічь, пропонує проекти які б могли покращити стан справ. Після того як всім стало відомо що Бандера жид, евреї кинулися очолювати різні патріотичні партії, едність патріотичних сил було зруйновано. Треба підтримати Костенка в його прагненні змінити Україну на краще.

Іван Лендєл 2011-12-29 / 18:31:14
ок: що ж у ньому "гарячкового"? То я мав джерела як у рефератах написати?:) Цікаво б виглядали деякі: "логіка", "власна думка"... Ви забуваєтесь - це блог, а не публікація якогось видання, а я не журналіст, щоб дотримуватись "стандартів".
Українець: дякую:)

Українець 2011-12-29 / 16:38:24
Іван - перспективний молодий політик. На місцевих виборах 2010 р. балотувався в обласну раду від Української партії по м.Мукачеву. Переміг на його окрузі Віктор Балога. Представник ПР був другий, Іван Лендєл зайняв третє місце, залишивши позаду кандидатів від Батьківщини, Свободи та інших відомих політичних брендів.
Головне Іван, тримайся у цьому житті однієї лінії, не змінюй своїх поглядів. Бо якщо почнеш шарахатися із сторони в сторону то пуття не буде.

ok 2011-12-29 / 11:30:15
Адмін, якщо відкинути перехід на особистості, то там одразу ж аргументація є.
Іван, я вас не знаю, інформація взята з відкритих джерел.
Ваше гарячкове відповідання свідчить саме про вашу "не здатність" зрозуміти, бо попередній комент був риторичним. Так, туди можна підписати у тих чи інших варіаціях і мене, і будь-яку іншу людину, саме тому, що цей текст - водичка, неаргументована при чому.

Іван Лендєл 2011-12-29 / 11:13:18
Фединишинець: нове покоління, яке треба 1-2 роки готувати. Я маю за кого голосувати, але агітувати за когосьне збираюся. Нормальних партій зараз нема - є нормальні люди, інколи цілі осередки. Щодо домовляння, то це знадобиться у майбутньому, а зараз так би мовити триває процес отримання довіри серед народу.
тарас табака: я то писав у загальному. Ми "доганяюча" держава, тому у нас всі процеси відбуваються із затримкою у кілька років. Трохи відомий. Процитуйте де була образа. Котра це найслабша фігура?
Неуку: схоже дехто мене трохи знає, а назвати своє імя страшно? моя МГО фактично не діє вже рік, а процес створення нової затягується. Тому наголошувати на теперішній кількості недоречно. Ні в кого не вистачить грошей перевидавати книгу більше 4 разів на рік, бо ця вдосконалюється постійно. Версія 1.0 буде паперова. Закарпатським політиком я себе не позиціонував і про свою маловідомість згадую(напевно не бачили). Я не з Мукачева:) Особистість формувалась українцем. Мінімальна наявність місцевого діалекту знищувалась з 2007 р. Недавно я різко відійшов від націоналізму:)Юридичну освіту. Зміг би. Коли він приїзджає в Ужгород? Себе підставляти не поробували? Шановний, матюкатись не виховано:) Особливо про речі, які Вам не дано зрозуміти.

рибам краще у воді, птахам у небі, а неукам в бібілотеці 2011-12-29 / 04:55:48

Уже кілька разів молода мукачівська звьоздочка з’являється з одинаковими записами на кількох закарпатських сайтах - Ваня Лендєл. Хто не в курсі - пан Іван крім головування в МГО з трьох чоловік ще й написав цілу книгу в pdf-форматі. Позиціонує себе як видний політик місцевого розливу. Будемо сподіватися, що він не такий, як його співгородяни мукачівці - "вчені", "науковці", "проффесори"... перші роки життя він провів у Мукачеві, в досить провінційному містечку навіть як на провінційне Закарпаття. Тобто особистіть формувалася явно не українцем. І кількаразове перебування у Львові тут теж не дуже зарадила. Довгий час від нього можна було чути місцеві говірки, які з закарпатця не вичавлюються ніякими роками і навіть тонами прочитаних книг. Тільки недавно він різко українізувався. То ж чи має моральне право людина, яка отримала гуманітарну освіту в агарарному коледжі (як ось п. Лендєл) дорікати людині з світовим ім’ям, яка своєю працею і знаннями досягла неспростовних результатів (як ось п. Віталій Кличко)? І звісно, виникає закономірне питання, чи зміг би так полити брудом цей юний клаповухий друг Віталія особисто (на прес-конференції чи поза)? …Але то вже таке. Продовжимо. -- Як ти, ймовірно, зрозумів, в такому дусі можна викласти решту твоєї недолугої статті і далі, тільки про тебе ж. Про що це свідчить? Про те, що це - водичка, в якій можна підставляти змінні, демагогія, говоріння в пустоту, нічого конкретного і тільки в загальному. Перш ніж аналізувати когось чи щось, потрібно розбиратися в предметі, а не вікіпедії читати. А для цього треба щось робити, а не блоги строчити. теж мені розробник ідеології націонал-ідеалізму, ***


Мати і перехід на особистості - це вихід, коли нема що від повісти опонентові аргументовано і по суті? Наступного разу такий коментар видалю. Адмін

тарас табака 2011-12-29 / 02:31:06
Але "хто саме?" ми так і не почули.
До автора:
А що вам відомо про мій диван?...
Ви самі його колись смакували?...
Чи може ви думаєте, що ті процесси які відбуваются у нас не є певним віддзеркаленням того, що відбуваєтся у світі?
Вам відомий вислів "оргія гуманізму"?
Чи ви вмієте тільки копилити губи та ображатись?
Захищайтесь активніше та висловлюйтесь конкретно, якщо маєте свою точку зору, ала поки що ви так нічого серйозного і не сказали( або такого, про що б ніхто не здогадувався, окрім Вашої величності), свідомо концентруючись на потенційно найслабшій фігурі, котрій перепадуть народні крихти "проти всіх".

Мирослав 2011-12-29 / 00:04:53
Підтримую Лендєла. Клички не висунули жодної тези, яка дійсно була б направлена на зміни в Україні. Головний месідж - "ми круті чуваки і всіх зробимо". І шо далі? Щодо того, хто якщо не Кличко? А яка різниця? Дивлячись на політика завжди задаю собі питання: а чого саме він, а не хтось інший?

Фединишинець - Лендєлу 2011-12-29 / 00:00:25
Шановний розробнику ідеології націонал-ідеалізму, Ви мене кумарите! Чому? Ви не відповіли на головне запитання: якщо не Кличко, тоді хто? Тобто Ви за кого? Чи Ви у всіх шукатимете скалки в очах?
Дорогий Іване Батьковичу, повірте, я не проти того, аби Ви через років десять стали чи Спікером,чи Прем"єром, чи, дай Боже, Президентом, але якщо Ви не будете вміти домовлятися, шукати гейби середину, не видіти Вам жодне з трьох крісел.
А інакше я вже пас. Вам пощастило: я напився кави...

Іван лЕНДЄЛ 2011-12-28 / 23:36:37
Фединишинець: навіщо ж так фалільярно? от через те,що всі так думають заміна на нове покоління не можлива. В політику приходять молоді люди зі старим мисленням, а нові не мають змоги реалізуватись. Реалії не зовсім такі якими здаються. А я бачу страшне. Я ніколи нічим не програмувався. Мійкритерій - чесністьтаефективність. Кличко і не чесний, і не принесе ефективної діяльності. Це красива обгортка для рейтингу.
Тарас Табака: трохи набридає вже про вік слухати... краще бути запальним, ніж валятись на дивані змирившись з препаскудною ситуацієюв країні. Я ідолів не маю і дурниць як більшість не роблю...
Воно то так, але серед макулатури може бути кілька вартісних речей, які можна пропустити з таким ставленням. Відомо, але сучасна звичка обирати політиків мені не подобається і я б хотів її змінити.
Де це я писав таке про красномовність?
Я б не назвав жодної відомої людини. Нові чесні політики зараз є "напівфабрикатом", який слід підготувати до виборювання влади.
Більшість, але не всі. Чесні, зазвичай, зникають за деякий час. Поганенько Ви знаєте мою позицію...
Дякую, для мене це буде легко. Політика і влада є лише інструментом зміни суспільства...

Тарас Табака 2011-12-28 / 23:06:23
Розумію молодечу запальність автора, але є кілька запитань.
Іване, ви дійсно вірите, що виборці сильно вичитують та вникають у зміст передвиборчих програм? Чи може ця макулатура чимось по суті різниться між собою? Народу в принципі до пня, що там написано (я так думаю)...
Чи може вам невідомо, що короля робить свита та харизма (а якщо остання відсутня - експлуатація образу )?
Якщо ви справді думаєте, що красномовність найперша умова для народного щастя, то як пояснюєте зведення всіх програм до примітивних гасел, котрими періодично засерають наші голови?
Є елементарне і найперше правило оратора- якщо хочеш, щоб тебе почули тисячі - говори мовою юнака, якшо бути почутим мільйонами - говори мовою дитини. (Будь простішим - і до тебе потягнутся)
Чи може ви будете стверджувати, що інші, запальніші, політичні оратори поять всенародну жагу до знань лекціями з україністики чи астрофізики?
І, їй богу, ви мене так розвеселили переживаннями з приводу відсутності грошей на вибори у ЧЕСНИХ політиків...
Навідь не пробуйте когось називати, бо тільки зіпсуєте свою статтю, яка в чомусь не позбавлена елементів здорового глузду.
А може ви таки хочете довести, що всі ті "180 партій і ще більше ГО" не є бізнеспроектами різного пошибу?
Здогадуюсь, що ви певним чином вирішили скуштувати політичної участі... То щиро бажаю вам одного - зберегти своє обличчя перед лицем втрат та розчарувань.
Щасти вам!

Фединишинець - Лендєлу 2011-12-28 / 22:27:19
Шановний Іванку, в сучасній та й у майбутній Україні цілком чесного політика не може бути апріорі! Усі лавірують і лавіруватимуть, йдуть і йтимуть на всілякі компроміси, навіть зі совістю. Тому реалії, реалії треба враховувати, в тому числі й мовні. До української нації слабко прив"язані не лише закарпуцці (як співав патріот Кікабідзе, "умейте посмеяться над собой!"), а ледь не пів-Неньки. Далі: не бачу нічого страшного в тому, що Клички є обличчям якоїсь бізнес-групи. Та прапор їй у руки!
Дорогий Іванку, чесно зізнайся, що тобі тяжко уявити Кличка, приміром, головою ударної парляментської фракції або й Президентом, адже ти гейби запрограмував себе, що оний має бути, приміром, тренером по боксу. Розкомплексуйся, юначе, і допоможи йому стати грамотним політиком, а не сій сумніви й не "топи" порядного мужика.
І ще реплічка. Чесні політики не мають грошей на піар? Тоді хай і сидять зі своєю чесністю, перепрошую вдруге, в дупі...

Іван Лендєл 2011-12-28 / 20:55:19
Михайло Фединишинець: чесно зізнайтесь, що Ви їх прихильник як боксерів,так? Російськомовність не турбує закарпатців через слабку прив'язаність до української нації. Все, що тут написане має джерела. Жодне слово(крім тих,які зазначаються припущеннями) не є вигадкою. Ви погано мою логіку вловили. Йшлося про те, що Кличко не є альтернативою сучасним політикам, бо нічим від них не кращий. І що краще йому займатись тим, до чого є талант, а не бути обличчям політичного проекту якоїсь бізнес-групи. А щодо того, хто крім них, то є 180 партій і ще більше ГО. Думаєте, чесні політики мають гроші на піар?
сорри: от-от. німецьку і англійську вони вивчили скоріше і краще, ніж українську. Запізнілий патріотизм,що виник якраз за рік до виборів дуже підозрілий.
Faust: не гарно красти чужі ніки. Чи це збіг? Хочете мені плюнути в обличчя? Так давайте скличемо ЗМІ і спробуєте. Годиться?:) Назвіть що доброго зробив за той час Шварцнегер? А про Рейгана раджу уважніше читати, бо в кінці карєри в нього були невдачі. За прізвище, то Ви дарма - більшість переселенців з Польщі, яких так називали місцеві мадяри були галичанами і волинянами.

Ilosva 2011-12-28 / 15:30:25

Коментар видалено. Адмін

Фединишинець - Фаусту 2011-12-28 / 14:52:09

Шановний, *****й натяк зрозумів! Вас жде велике майбутнє з таким претензійним і філософським ніком! Майже таке, як у Кличків.

Фединишинець - Соррі і Лендєлу 2011-12-28 / 14:36:33
Шановні! По-перше, мова - діло наживне. Це нині дрібниця, най і першорядна. Зрештою, Клички чудово усвідомлюють, що рано чи пізно доведеться володіти українською. Маленький доказ - торішнє намагання Віталія в готелі "Унгварський" висловлюватися по-солов"їному. По-друге, у першому коменті я невипадково вжив слово "потенціал". Адже ні затаскані юльки, ні інтелектуальні яцики, ні помірковані тігіпки, ні радикальні тягнибоки, ні порядні гриценки такого не мають. По-третє, завтра-післязавтра обоє брати кинуть спорт. І що опісля - вигрівати п"ястуки, біцепси й трицепси на Канарах? тобто треба легенько (!) аплодувати, що успішному й незалежному тандему небайдужа доля України. Тим паче, як відомо, Київ уже встиг полюбити Віталія як політика. Одне слово, це безконечна дискусія. Але ще напрошується запитаннячко: якщо не Кличко, то хто?

Faust 2011-12-28 / 13:35:00
"...потовкти комусь МОРДУ,..". Добре, що в українців немає морд, у них - обличчя, прпавда, у деяких "іванів" є пика, щоби було куди плю... Ви, пане Іване, маєте рацію, коли говорите, "що акцентування на фізичному розвитку призволдить до втрат у розумовому". Але не забувайте, що в деяких "іванів", яких повно у ВРУ, немає ні того, ні іншого розвитку. Читаючи Ваші "глибокі політичні думки" мені стало шкода американців (США), коли два терміни очолював одне з самих великих міст Шварцнегер, "гора м'язів", який дитинство-юність провів в Австрії, а все життя тільки те й робив, що нарощував біцепси... А той же Рейган, який все активне життя "шлявся і знімався у всяих там голівудах"... Так, куди там якимось американцям до наших високоінтелектуальних "поляків-lengyel'ів....

сорри 2011-12-28 / 13:04:26
Та ні, нормально. Питання, чи тягне Кличко на Месію, який врятує Україну від здевальвованих жадібністю і безпринципністю юль, янеків, тигіпків і Ко - актуальне. І справа тут не в мові, хоча автор абсолютно правий - вивчивши інші мови, Клички мали б вивчити і мову країни, в політику якої йдуть.

І до пана Фединишинця. А хіба боксери - це не ті ж самі кухарки в політиці?..

Погода, Новости, загрузка...