Для чого мені PR?

Часто знайомі, а ще частіше не дуже прихильні до мене, закидають, що, мовляв, я дуже люблю піаритися: часто даю інтерв’ю, з’являюся на світських заходах, беру участь у телепередачах… От і зараз – мало того, що відкрили блог підприємства, маю ще й свій персональний блог. Я і не заперечую – дійсно намагаюся використовувати будь-яку можливість, щоб поспілкуватися з ширшим загалом.

Для чого мені PR?

Переконана, що спілкування – це суть моєї роботи як керівника. Психологи стверджують, що розмова – це нематеріальний живий продукт, від якості якого залежить успіх і розвиток справи, якою займаєшся. І в цьому сенсі особистість керівника має великий вплив на функціонування підприємства. Відкритість до нових контактів, нових ділових партнерів, нових ідей, нових ринків... Це, власне, є апріорною доброзичливістю, яка для успішного партнерства у бізнесі вкрай необхідна.
 
Враховуючи, що наші партнери – як вітчизняні так і зарубіжні – охоче співпрацюють з нами, можу оцінити наш корпоративний імідж як цілком позитивний, що викликає довіру і гідну оцінку професійного рівня. Це дається не завжди легко. Адж е значення має кожна деталь, починаючи від умов праці на виробництві і закінчуючи рівнем і стилем особистого життя керівників підприємства. І тут, повірте, наші партнери оцінюють не тільки професійність, а й значно більше – зовнішній вигляд, знання іноземних мов, загальну ерудицію,  помешкання, в якому проживаєш, клас автомобіля, коло друзів, захоплень і багато інших, здавалося б другорядних для партнерства деталей.

Так, я намагаюся постійно бути активною як у професійному колі партнерів і колег, так і в політичному, суспільному, культурно-мистецькому, науково-освітньому оточенні. Часто беру участь або ж допомагаю у проведенні яскравих заходів в області, Ужгороді, при нагоді стаю учасником подій всеукраїнського значення.  Надаю перевагу особистій участі у презентаціях, прес-конференціях, постійно підтримую контакти з журналістами різних видань...

У мене за десятки років сформувався достатньо чіткий і виразний імідж. До речі, створений впродовж довгого часу образ може працювати тільки тоді, коли по суті не відрізняється від реального, тому імідж має і зворотній вплив на власне особистість, у даному випадку – на мене.  І тут важко не погодитися із Цицероном: "Для того, щоб нам легше було виглядати такими, якими ми є насправді, - ...найважливіше, щоб ми були такими, якими хочемо себе вважати".

Спостерігаючи за відносинами в світі бізнесу я неодноразово переконувалася, що не тільки "встречают по одежке", але часто по ній же і проводжають. Якщо у зовнішньому вигляді є відчутний дисонанс, зумовлений помилковим вибором костюму чи аксесуару, це може спровокувати спонтанну недовіру, неприязнь і навіть агресію. Звичайно, це не сприяє успішному партнерству.  На всі офіційні зустрічі я завжди вдягаюся у вироби нашої швейної фабрики, частіше всього у одяг, який представляє наша торгова марка. "Парада" вже понад 10 років успішно продає одяг для ділових жінок, тому якщо вам необхідно виглядати сучасно, презентабельно, відповідно до європейських вимог, наші менеджери допоможуть підібрати на вибір кілька прийнятних для вас варіантів.

Я переконана, що продуманий і послідовний імідж є важливою складовою бізнесу. Позитивний імідж підвищує конкурентноздатність підприємства, привертає увагу споживачів і партнерів, сприяє збільшенню об'єму продажів, полегшує доступ підприємства до різних видів ресурсів, в тому числі фінансових, матеріальних, інформаційних. І, як правило, імідж керівника невід'ємний від загального іміджу підприємства. Тому я і надалі намагатимусь бути на виду, з задоволенням буду спілкуватися зі всіма щирими і доброзичливими людьми, з гордістю представлятиму колектив ужгородських швейників і торгову марку "Парада".

До речі, я дуже боляче реагую на критику, особливо безпідставну, але розумію, що уникнути цього не можливо... Тому набираюся мужності і.... продовжую з усіма бажаючими своє відкрите спілкування.

Дякую.

Мирослава Каламуняк, Закарпаття онлайн.Блоги
18 березня 2011р.

Теги: імідж, піар, інтерв’ю, блог

Коментарі

п. Тамара 2011-03-21 / 12:50:00
Я согласна с Сорри:недруги готовы пойти на любую подлость: одних обвиняют в педофилии, других в ориентации. Попробуй потом отмыться от этой грязи. И в суд за оскорбление достоинства не на кого подать: все анонимно. Поэтому, чтобы эта газета не превратилась в желтую прессу надо быть более ответственному АДМИНУ! Комментарии, задевающему достоинство блогера сразу удалять.

Вітя 2011-03-19 / 22:18:00
Щось вона в окрузі робить? Бо я не бачу жодної діяльності!!!

2011-03-19 / 22:05:00
3 часа назад началась война в Ливии

До Шевцової 2011-03-19 / 18:26:00
Пані, ваш стиль видає вас під будь-яким ніком.

аноніму 2011-03-19 / 17:27:00
українсЬкість

негуцул 2011-03-19 / 17:23:00
но достала тя та Каламунячка...

2011-03-19 / 16:58:00

Коментар видалено через порушення "Правил коментування". Адмін

сорри 2011-03-19 / 14:57:00
Будь яка публічна діяльність передбачає наявність недоброзичливців. Комусь пані Каламуняк наступила на хвіст, комусь щось недодала, комусь, як от Солонтаю, не дала взяти, хтось, як от наприклад, мадярон-україноненависгник E. Z висловлює тут своє ставлення до послідовної українськості пані Каламуняк. Так що нічого дивного в цьому "хорі" нема. Робіть свою справу. бажано, не прогинаючись під лідерів фракції, до якої належите... :))

E. Z. 2011-03-19 / 14:25:00
Меня не интересует Каламуняк!

(Это тоже мнение!)

анонімний "прихильник" 2011-03-19 / 14:11:00
Ганьба!!!!!!!!!!!!!

2011-03-19 / 14:07:00
Андрей, АУ ,адвокат Каламуняк, де ти?

Шевцова Н. 2011-03-19 / 10:22:00
До Каламуняк:
1)З чого ви взяли, що у вас позитивний імідж?

2)Можливо тому, що ви більше зосередились на власному піарі, а не на формуванні і популяризації фабрики і її іміджу наявний такий низький і обмеженний територіально рівень впізнання бренду ужгородської фабрики.

Ні я, ні мої знайомі не купують товар місцевої швейної фабрики не тому, що маємо від нього негативне враження. Ми майже нічого про цей одяг не знаємо і очевидно його можна купити в нерозкручених локальних точках.

3)Зараз, стало досить поширеним явище, коли менеджери (тор, чи середньої ланки) занадто займаються самопіаром. Жодна із фірм цього не підтримує.

Більше того, від таких менеджерів намагаються позбавитись. Оскільки бізнес не повинен бути зав*язаний на одній людині і не повинен залежати від перепитій її життя.

Таких людей приймати на роботу теж не хочуть. Оскільки вони забагато витрачають часу на саморекламу, а не на безпосередні обов*язки і не щепетильні в використанні для піару свого службового становища, коштів фірми.

4) Читаю цей пост і бачу гарно намальовану журналістом (чи штатним піар-менеджером) іміджеву картинку, за якою не відчуваєш справжньої Каламуняк, її особистості, її почутів, її думок. Сухо.
Погляньте на записи Хаятової Алли, Конар Інни, веселого дядька Ороса, местного, Олександра Поповича. Їх цікаво читати. За написаним ними чуєш власну думку, власний погляд, емоції, сутність авторів.

Напишіть, Мирославо, щось своє. Не ховайтесь за заказними сухими матеріалами.

5) Каламуняк пов*язують з фабрикоюі з негарною солонтайісторією.

А якщо не буде фабрики? Що тоді залишиться? Нічого?
Чим ще людям може бути цікава Каламуняк? Може вона поет, прозаїк, художник, красива і вишукана, турботлива (йдеться про реальну картинку, а не відфотошоплену) жінка, багатодітна мати-героїня, а може геніальна в своїх ідеях, соціальних та громадських спрямуваннях?

Без фабрики залишаться тільки брудні плітки про її орієнтацію, про Чейпеша і акції, про флюгеризм в політиці і відсутність власної позиції?
Але це не довго підігріватиме інтерес. Якщо взагалі буде комусь така дурня цікава про звичайну пересічну жінка, яка уже не є директором фабрики.

153 2011-03-19 / 00:15:00
Приємно бачити красиву жінку, ще й розуйну, а до того ж керівника... Чоловіки вам не пробачать цього. Тримайтесь.
Забула, ваш одяг почала носити, коли була ще 46 розміру, продовжую і зараз.

Петя 2011-03-18 / 23:12:00

Коментар видалено через порушення "Правил коментування". Адмін

2011-03-18 / 12:37:00
логічно