Заплановано, що ретро-паровоз курсуватиме по вузькоколійці протягом серпня щоп’ятниці й щосуботи, здійснюючи по два рейси щодоби. Тобто, на Закарпатті він здійснить всього 16 рейсів. Інформацію про точний маршрут, розклад руху, вартість квитків тощо буде повідомлено додатково.
Разом із паровозом на Закарпаття приїхала і команда машиністів із Гайворона на чолі з Омеляном Свидруком.
Боржавська вузькоколійка має загальну протяжність у 97 кілометрів, у її складі 87 мостів через гірські ріки і потічки. Пілотний маршрут матиме 35 кілометрів мальовничими місцями Закарпаття. Введений в експлуатацію туристичний потяг має допомогти з′ясувати попит серед туристів та місцевого населення. У подальших планах, за словами С. Тролле, зробити рейси щоденними під час канікул.
Транспортування на Закарпаття ретро-паровоза, ремонт пасажирських вагонів, упорядкування колії, залізничного переїзду, прилеглої території та будівництво міні-вокзалу взяла на себе "Львівська залізниця".
Паровози серії «ГР» виготовлялися в Німеччині з 1947 по 1956 року в рамках репарації Радянському Союзу. На сьогодні в Україні збереглося всього кілька справних паровозів ГР, один із яких – у м.Гайворон на Кіровоградщині. Ще кілька паровозів цієї серії встановлені в різних містах як пам’ятники.