Головна мета спільного проекту Міністерства інфраструктури України за підтримки Закарпатської облдержадміністрації спільно з партнерами з Німеччини та Швейцарії «Історичний потяг на Боржавській вузькоколійці» – популяризація Боржавської вузькоколійки, як унікального туристичного об’єкта.
"Ідея цього проекту народилася багато років тому. Ми вважаємо, що в рамках євроінтеграції це чудова ідея, адже у Німеччині, Австрії, Швейцарії й інший країнах Європи є багато вузькоколійок, які приваблюють величезну кількість туристів. Так, найбільша вузькоколійна залізниця у Німеччині щороку перевозить близько 1,1 мільйона туристів. У цілому, це перший в Україні туристичний потяг на вузькоколійній залізниці. Більше того, він перший і серед країн СНД", – розповів радник міністра інфраструктури України Себастіан Тролле.
"Наш проект підтримує профільна швейцарська організація. Наразі є ідея і певні домовленості про подарунок від Швейцарії у вигляді ретро-вагонів для закарпатської вузькоколійки. Ці старовинні вагони у чудовому стані… За домовленостями, до травня 2018 року вагони вже мають бути тут…", – додав С. Тролле.
Боржавська вузькоколійка має загальну протяжність у 97 кілометрів, у її складі 87 мостів через гірські ріки і потічки. Пілотний маршрут матиме 35 кілометрів мальовничими місцями Закарпаття. Введений в експлуатацію туристичний потяг має допомогти з′ясувати попит серед туристів та місцевого населення. У подальших планах, за словами С. Тролле, зробити рейси щоденними під час канікул.
Транспортування на Закарпаття ретро-паровоза, ремонт пасажирських вагонів, упорядкування колії, залізничного переїзду, прилеглої території та будівництво міні-вокзалу взяла на себе "Львівська залізниця".