У Львові стверджують, що реорганізація локомотивного депо Чоп відбудеться у встановлені терміни

Львівська залізниця прийняла рішення про реорганізацію локомотивного господарства і має намір втілити його до кінця 2009 року. Через економічну кризу обсяги вантажних перевезень на Львівській магістралі зменшилися на 48%, навантаження вагонів - на 59,6%, а вивантаження - на 67,1% у порівнянні з минулим роком. Це негативно вплинуло на фінансово-економічне становище залізниці і призвело до вимушених кроків - реорганізації з метою приведення видатків до обсягів роботи та уникнення скорочення працівників магістралі.

У Львові стверджують, що реорганізація локомотивного депо Чоп відбудеться у встановлені терміни

Зокрема, це стосується і локомотивного депо Чоп, реорганізацію якого здійснять шляхом  приєднання його до локомотивного депо Мукачево. Такий вихід із ситуації продиктований тим, що інфраструктура депо Чоп не відповідає сучасним умовам Нормативних актів, Інструкцій та керівних документів щодо утримання тягового рухомого складу, гарантування безпеки руху. Для того, аби це забезпечити у найближчий час – потрібно залучення значних капітальних вкладень, а на розвиток та приведення до відповідних вимог локомотивного депо Мукачево протягом останніх років було вкладено значні кошти. Залізниця наголошує на тому, що така реорганізація дасть змогу оптимізувати бази ремонту локомотивів, ефективніше використовувати інфраструктуру підприємства при повному збереженні штату робітничих професій депо Чоп (!), повідомили "Закарпаття online" у прес-службі ДТГО "Львівська залізниця".

Безпідставними у цьому випадку є звинувачення на адресу залізниці зі сторони деяких представників влади Закарпаття і міста Чоп зокрема у тому, що таким чином хтось прагне знищити депо і скоротити його працівників. Ці плітки не відповідають дійсності, як і інформація про те, що у зв’язку з реорганізацією депо у міський бюджет не надходитимуть кошти від його діяльності. Насправді, міська казна отримуватиме усі передбачені законодавством відрахування і їхня сума у порівнянні з нинішньою не зміниться.

Львівська залізниця прагне встановити справедливу систему відрахувань до місцевих бюджетів, адже донедавна у ній були значні недоліки. До прикладу, кошти від діяльності депо Королево (Закарпатська область) отримувало місто Чоп, оскільки королевське депо підпорядковувалося чопському. І після від’єднання податкові потоки попрямували у Королево, що страшенно обурило владу Чопа! Очевидно, чиновники побоюються, що у випадку приєднання їхнього депо до мукачівського може спрацювати попередня схема! Але такі побоювання безпідставні, оскільки чопська скарбниця отримає усе їй належне, але не більше того. І такий порядок встановлено в усіх семи областях західного регіону.

Залізничники вважають за необхідне повідомити владі і жителям Чопа, що реорганізацію депо необхідно провести, оскільки вона економічно виправдана і на сьогодні залишається єдиним шляхом зберегти штат працівників депо Чоп. Також не зайвим буде нагадати, що протягом останнього десятиліття Львівська залізниця активно інвестувала кошти у місто Чоп, розбудовувала не лише його інфраструктуру, але й займалася благоустроєм та покращенням соціально-економічного фону у цьому прикордонному місті. Тому будь-які звинувачення у небажанні залізниці підтримати місто або його жителів, подбати про їхні інтереси,  виглядають, як мінімум, некоректними.

Довідково. Локомотивне депо Мукачево оснащене сучасним технологічним обладнанням, яке дає змогу здійснювати всі види ремонту локомотивів серії ВЛ11м., а депо Чоп на сьогодні є експлуатаційним. Із метою покращення якості ремонту тягового рухомого складу, економії коштів  та оптимізації ремонтних баз локомотивного господарства Львівської залізниці з 01.01. 2009 передано програму ремонту ПР-3 тепловозів серії ЧМЕ 3 з локомотивного депо Чоп у локомотивне депо Здолбунів, у якому проведено реконструкцію цехів. Для зміцнення ремонтної бази, реконструкції цеху ПР-3 Чоп необхідно кошти у сумі орієнтовно 20 млн. грн., яких залізниця на сьогодні не має. У той же час в депо Мукачево за часів Г.М.Кірпи було збудовано та введено в експлуатацію новий цех ПР-3.

15 липня 2009р.

Теги: Чоп, депо, Львівська залізниця, залізничники, Мукачево, реорганізація

НОВИНИ: Економіка

13:47
Cезон лохини на Закарпатті стартував на два тижні раніше, ніж торік
19:14
У травні пасажиропотік залізничним маршрутом Київ-Чоп зріс на 221% – Укрзалізниця
14:54
Через змову на аукціонах суди визнали недійсними вже два спецдозволи "Голден Тайл" на видобуток глин на Закарпатті – дані прокуратури
01:25
Закарпатське вино отримало офіційне географічне зазначення: що це означає
20:19
/ 1
Кабмін вніс до реєстру індустріальний парк "Тячів" площею площею понад 60 га
19:25
/ 1
Видобування солі на Закарпатті зупинилося з початку березня через конфлікт співвласників
17:49
Закарпатське вино офіційно отримало спеціальне географічне зазначення
17:41
/ 1
У І кварталі 2024 р. Закарпаття імпортувало товарів на $189 млн більше, ніж експортувало
11:34
Дозвіл на видобуток піску біля Ужгорода терміном на 20 років продали з аукціону за 4,5 млн грн
11:29
"Укргазвидобування" розвиватиме на Закарпатті генерацію електроенергії з газу та "розкриватиме" його геотермальний потенціал
13:36
Суд відкрив справу про банкрутство кондитерської фабрики "АВК" в Мукачеві
13:50
Через змову на аукціоні Держгеонадр суд визнав недійсним спецдозвіл групи "Голден Тайл" на користування родовищем глин на Закарпатті
16:23
На Закарпатті торік із загального обсягу вирощених зернових та зернобобових культур 69,6% займає кукурудза, 26,1% – пшениця
17:57
З початку року найбільший товарообіг, за інформацією Закарпатської митниці, здійснювався з Німеччиною, Італією, Угорщиною, Чехією та Словаччиною
13:40
Завершено монтаж зернових елеваторів сухого порту "Термінал Чорнотисів" на Закарпатті
01:35
Чеський приватний перевізник RegioJet готовий інвестувати в електрифікацію євроколії на ділянках Чоп-Мукачево і Чоп-Ужгород
01:18
/ 3
Розпочалася чергова спроба визнати банкрутом Солотвинський солерудник
14:34
/ 2
McDonald's знову хоче відкрити ресторан в Ужгороді. Цього року
11:08
Фермери з окупованої частини Херсонщини знаходять себе у тепличному бізнесі на Закарпатті
14:16
NSV Group і представники Італії, Німеччини та Польщі провели переговори щодо побудови на Закарпатті інтермодального логістичного центру Horonda Platform
16:30
Торік, в порівнянні з 2022-м, експорт на Закарпатті становив 69%, а імпорт – 84,5%
11:33
/ 1
На Закарпатті відкрили новий митний термінал
16:43
/ 2
Прокуратура взялась за компанії групи Голден Тайл, які з грубими порушеннями придбали закарпатські родовища глин
15:03
/ 8
На аукціоні за 13,87 млн грн продають землю та адмінбудівлю колишнього "Ужгородтеплокомуненерго" в центрі Ужгорода
15:19
/ 3
"Перечинське" "Френдлі Віндтехнолоджі" програло "ужгородцям" суд за родовище андезиту біля Ужгорода, продане за 75 млн грн
» Всі новини