Поїзди, які курсують Закарпаттям, на 53,8-100% відпрацювали свій термін експлуатації

В умовах катастрофічної зношеності парку електро- та дизель-поїздів Львівська залізниця змушена інформувати обласні державні адміністрації про те, що частково кошти на закупівлю рухомого складу мають надходити саме від них. Про це свідчить стаття 10 Закону України «Про залізничний транспорт» (№273/96-ВР).
Уже з 1 січня 2009 року на Львівській залізниці треба буде вивести з експлуатації майже 30% електричок та дизелів. Залізничники, виконуючи зобов’язання та інструкції, не мають права використовувати на маршрутах рухомий склад, термін експлуатації якого збіг, але, на превеликий жаль, замінити його нічим. А відтак уже з січня в усіх семи областях (Львівська, Тернопільська, Рівненська, Чернівецька, Волинська, Івано-Франківська та Закарпатська) залізничники змушені будуть відміняти кожен третій або четвертий поїзд на маршруті.

Поїзди, які курсують Закарпаттям, на 53,8-100% відпрацювали свій термін експлуатації

Вихід залізничники вбачають у колективному вирішенні проблеми й пропонують у фінансових планах на майбутній рік обласним державним адміністраціям закладати статтю витрат на оновлення рухомого складу, адже це одна з найважливіших статей, що спрямована на забезпечення комфортного життя та користування транспортними вигодами для мешканців усіх областей.
Не новина, що саме приміські перевезення, де використовуються дизель та електропоїзди, є надзвичайно популярними і потрібними людям, а для залізниці це основна графа збитків. Залізничники протягом багатьох років намагалися власними силами втримати навантаження соціальних перевезень, часто продовжуючи пускати поїзди на стабільно збиткові та малозаселені маршрути. Однак цього року проблема постала надто гостро. Начальник Львівської залізниці Михайло Мостовий звернувся з відповідними листами до голів усіх семи облдержадміністрацій. Залізничники сподіваються, що спільними зусиллями важку ситуацію з придбанням нового рухомого складу вдасться розв’язати.

Довідково. Наявний парк електропоїздів, які курсують територією Львівської області, на 53,8% відпрацював свій термін експлуатації. На Тернопільщині цей відсоток ще вищий — 70,4%. Рівненщина має 84,1% дизель та електропоїздів, які відпрацювали свій ресурс, а наявний парк  дизель-поїздів серії Д1, які курсують по території Волинської та Івано-Франківської областей, майже на 100% відпрацював свій термін експлуатації. Чернівеччина має на 70% зношений парк дизель-поїздів. Наявний парк таких поїздів, які курсують по території Закарпатської області, на 53,8-100% відпрацював свій термін експлуатації.

Прес-центр ДТГО "Львівська залізниця"
02 жовтня 2008р.

Теги:

Коментарі

НОВИНИ: Економіка

13:38
Через аномально раннє тепло закарпатські виноградарі зелені операції проводять мегаінтенсивно
13:47
Cезон лохини на Закарпатті стартував на два тижні раніше, ніж торік
19:14
У травні пасажиропотік залізничним маршрутом Київ-Чоп зріс на 221% – Укрзалізниця
14:54
Через змову на аукціонах суди визнали недійсними вже два спецдозволи "Голден Тайл" на видобуток глин на Закарпатті – дані прокуратури
01:25
Закарпатське вино отримало офіційне географічне зазначення: що це означає
20:19
/ 1
Кабмін вніс до реєстру індустріальний парк "Тячів" площею площею понад 60 га
19:25
/ 1
Видобування солі на Закарпатті зупинилося з початку березня через конфлікт співвласників
17:49
Закарпатське вино офіційно отримало спеціальне географічне зазначення
17:41
/ 1
У І кварталі 2024 р. Закарпаття імпортувало товарів на $189 млн більше, ніж експортувало
11:34
Дозвіл на видобуток піску біля Ужгорода терміном на 20 років продали з аукціону за 4,5 млн грн
11:29
"Укргазвидобування" розвиватиме на Закарпатті генерацію електроенергії з газу та "розкриватиме" його геотермальний потенціал
13:36
Суд відкрив справу про банкрутство кондитерської фабрики "АВК" в Мукачеві
13:50
Через змову на аукціоні Держгеонадр суд визнав недійсним спецдозвіл групи "Голден Тайл" на користування родовищем глин на Закарпатті
16:23
На Закарпатті торік із загального обсягу вирощених зернових та зернобобових культур 69,6% займає кукурудза, 26,1% – пшениця
17:57
З початку року найбільший товарообіг, за інформацією Закарпатської митниці, здійснювався з Німеччиною, Італією, Угорщиною, Чехією та Словаччиною
13:40
Завершено монтаж зернових елеваторів сухого порту "Термінал Чорнотисів" на Закарпатті
01:35
Чеський приватний перевізник RegioJet готовий інвестувати в електрифікацію євроколії на ділянках Чоп-Мукачево і Чоп-Ужгород
01:18
/ 3
Розпочалася чергова спроба визнати банкрутом Солотвинський солерудник
14:34
/ 2
McDonald's знову хоче відкрити ресторан в Ужгороді. Цього року
11:08
Фермери з окупованої частини Херсонщини знаходять себе у тепличному бізнесі на Закарпатті
14:16
/ 1
NSV Group і представники Італії, Німеччини та Польщі провели переговори щодо побудови на Закарпатті інтермодального логістичного центру Horonda Platform
16:30
Торік, в порівнянні з 2022-м, експорт на Закарпатті становив 69%, а імпорт – 84,5%
11:33
/ 1
На Закарпатті відкрили новий митний термінал
16:43
/ 2
Прокуратура взялась за компанії групи Голден Тайл, які з грубими порушеннями придбали закарпатські родовища глин
15:03
/ 8
На аукціоні за 13,87 млн грн продають землю та адмінбудівлю колишнього "Ужгородтеплокомуненерго" в центрі Ужгорода
» Всі новини