Михайло Греньо: "Наше завдання: Щоб автосалон "ШАФРАН" став рідною домівкою для наших клієнтів"

Кожен власник автомобіля, який вболіває за якісну експлуатацію та сервіс свого залізного друга, обирає кращий салон, кращих майстрів, цікавиться ціною і якістю обслуговування, /справжні автомобілісти знають, куди краще звернутися. Ми вирішили поспілкуватися з президентом концерну «Крокус МГ» Михайлом Греньом — людиною, заслуги якої визнали не тільки в Україні (нещодавно він був номінований почесним званням «Лицар України» із врученням йому «Золотого Хреста» та лицарського меча), але й за кордоном (отримав в Оксфорді нагороду Socrates international Award за особистий внесок в інтелектуальний розвиток сучасного суспільства).

— Михаиле Михайловичу, чи спостерігаються якісь зміни у ставленні закарпатців до купівлі автомобілів?

— Сьогодні ми відчуваємо суттєві зміни у ставленні споживачів до товару, який вони мають намір придбати. Наші клієнти стають юридично підкованими, вони починають ставити перед собою і тими, хто реалізовує автомобілі, конкретні питання: для яких цілей потрібен автомобіль, яка його ціна і якість, рівень обслуговування... Адже машину нині можна купити яку завгодно. Але ти за свої ж гроші отримаєш або задоволення, або проблеми.

— І щоб уникнути зайвого головного болю?..

— Так, саме тоді згадується автосалон «Шафран». Коли людина починає замислюватися над тим, де є повний комплекс послуг, чи задовольнять всі її вимоги, аби бути спокійним, вона безперечно прийде до нас. Бо ж чи не перше наше завдання — створити дружню атмосферу, зробити так, аби автосалон став рідним будинком у плані техобслуговування для наших клієнтів. У нас давно заведено, що кожний клієнт може в будь-який момент зв'язатися зі мною безпосередньо чи з начальником СТО. Наша мета, щоб наш споживач тут, на місці, далеко не відходячи, отримав максимум послуг.

Саме тому і проводимо зараз повну реконструкцію автосалону та сервісної станції. За два роки матимемо сучасний салон за європейськими стандартами на 15-20 автомобілів, СТО — на 5-8 підйомників. В середині салону будуть представництва банків, страхових компаній. Щоб людина прийшла до нас і в одному місці отримала весь необхідний комплекс послуг.

— До речі, а що означає термін "умови експлуатації автомобіля"?

— Ми живемо на території СНД, і в нас є свої технічні вимоги щодо експлуатації машин. Наш бензин, солярка, треба визнати, часто не відповідають ні європейським, ні світовим стандартам. До того ж, слід розуміти, що існують різні ринки, для яких призначається автомобіль. І цілком логічно, що машини, призначені, скажімо, для арабських країн, будуть дешевшими, ніж автомобілі, які купуватимуть в країнах СНД. Адже там інші кліматичні умови, інші дороги, інше паливо. А коли ці машини потрапляють на наш ринок — на проблеми чекати доведеться недовго. Треба міняти комп'ютер, додавати фільтри, шумоізоляцію. І виходить, що такий автомобіль обійдеться набагато дорожче. Такі показники, як ціна-якість, як система обслуговування на місці, як лояльність системи, котра продала автомобіль клієнту, вимагають лояльності клієнта до себе, довіри клієнта до тієї фірми, з якою він працює. Це все і відноситься до умов експлуатації.

— Які ще переваги роботи саме в автосалоні "Шафран" та СТО?


— Справа в тому, що експлуатація автомобілів, придбаних у нас, відбувається згідно з технологічними нормами. Ми входимо в єдину систему продажу та обслуговування автомобілів України. На кожну машину заводиться папка, де вказується все, що було по ній зроблено, коли проводився технічний огляд чи ремонтно-технологічні роботи. Потім ці дані передаються на головний сервер представників тих автомобільних марок, авто яких ми обслуговуємо. Тому ті, хто купує машину в нашій системі, повністю гарантовані європейським і світовим досвідом сервісу. Ми постійно вдосконалюємо професійну підготовку наших кадрів. Менеджери, які реалізовують автомобілі, та менеджери, котрі приймають машини на ремонт, проходять етапну підготовку в нас на базі, а потім — у Києві. Й отримати сертифікат, який дає право обслуговувати автомобілі, не так вже й легко. Тому наші клієнти нашим спеціалістам довіряють.

До того ж, ми користуємося такою системою, як CSI. Це індекс задоволення клієнта обслуговуванням у дилерській мережі, де, відповідно, виводяться ті чи інші рейтингові показники. За ними наша фірма знаходиться в десятці кращих фірм України. Цією системою ми якоюсь мірою "регулюємо" себе, піднімаємо свій професійний рівень та рівень відповідальності кожного нашого працівника.

— А що запланували на майбутнє?

— Щороку ми подвоюємо реалізацію автомобілів — буде так і надалі. Стабільність і кількість, якщо вона грамотно розставлена, переходить в якість, а якість, знову ж таки, дає кількість. На ринку Закарпаття ми є найста-більнішим осередком, куди люди можуть прийти, отримати повну інформацію і почуватися спокійно. Це втілення європейських стандартів роботи. Як у пісні Макаревича — «нехай краще світ прогнеться під нас».

Розмовляла Людмила Олійник
29 жовтня 2007р.

Теги:

Коментарі

НОВИНИ: Економіка

13:38
Через аномально раннє тепло закарпатські виноградарі зелені операції проводять мегаінтенсивно
13:47
Cезон лохини на Закарпатті стартував на два тижні раніше, ніж торік
19:14
У травні пасажиропотік залізничним маршрутом Київ-Чоп зріс на 221% – Укрзалізниця
14:54
Через змову на аукціонах суди визнали недійсними вже два спецдозволи "Голден Тайл" на видобуток глин на Закарпатті – дані прокуратури
01:25
Закарпатське вино отримало офіційне географічне зазначення: що це означає
20:19
/ 1
Кабмін вніс до реєстру індустріальний парк "Тячів" площею площею понад 60 га
19:25
/ 1
Видобування солі на Закарпатті зупинилося з початку березня через конфлікт співвласників
17:49
Закарпатське вино офіційно отримало спеціальне географічне зазначення
17:41
/ 1
У І кварталі 2024 р. Закарпаття імпортувало товарів на $189 млн більше, ніж експортувало
11:34
Дозвіл на видобуток піску біля Ужгорода терміном на 20 років продали з аукціону за 4,5 млн грн
11:29
"Укргазвидобування" розвиватиме на Закарпатті генерацію електроенергії з газу та "розкриватиме" його геотермальний потенціал
13:36
Суд відкрив справу про банкрутство кондитерської фабрики "АВК" в Мукачеві
13:50
Через змову на аукціоні Держгеонадр суд визнав недійсним спецдозвіл групи "Голден Тайл" на користування родовищем глин на Закарпатті
16:23
На Закарпатті торік із загального обсягу вирощених зернових та зернобобових культур 69,6% займає кукурудза, 26,1% – пшениця
17:57
З початку року найбільший товарообіг, за інформацією Закарпатської митниці, здійснювався з Німеччиною, Італією, Угорщиною, Чехією та Словаччиною
13:40
Завершено монтаж зернових елеваторів сухого порту "Термінал Чорнотисів" на Закарпатті
01:35
Чеський приватний перевізник RegioJet готовий інвестувати в електрифікацію євроколії на ділянках Чоп-Мукачево і Чоп-Ужгород
01:18
/ 3
Розпочалася чергова спроба визнати банкрутом Солотвинський солерудник
14:34
/ 2
McDonald's знову хоче відкрити ресторан в Ужгороді. Цього року
11:08
Фермери з окупованої частини Херсонщини знаходять себе у тепличному бізнесі на Закарпатті
14:16
/ 1
NSV Group і представники Італії, Німеччини та Польщі провели переговори щодо побудови на Закарпатті інтермодального логістичного центру Horonda Platform
16:30
Торік, в порівнянні з 2022-м, експорт на Закарпатті становив 69%, а імпорт – 84,5%
11:33
/ 1
На Закарпатті відкрили новий митний термінал
16:43
/ 2
Прокуратура взялась за компанії групи Голден Тайл, які з грубими порушеннями придбали закарпатські родовища глин
15:03
/ 8
На аукціоні за 13,87 млн грн продають землю та адмінбудівлю колишнього "Ужгородтеплокомуненерго" в центрі Ужгорода
» Всі новини