Ратушняк віддасть Ужгород євреям. Для облаштування платних автостоянок

У понедiлок мiський голова Ужгорода Сергiй Ратушняк представив депутатам, членам виконавчого комiтету, начальникам управлiнь i вiддiлiв мiськвиконкому новий пiлотний проект вiд iзраїльської фiрми “Мельдпарк-Україна” (вона зареєстрована в нашiй країнi як пiдструктура “Мельдпарк-Iзраїлю”).

Представник “Мельдпарк-України” Валерiй Штракс
Представник “Мельдпарк-України” Валерiй Штракс
Згiдно з ним, iноземнi iнвестори готовi повнiстю облаштувати нашi платнi автостоянки за свiй рахунок, та ще й вiддавати у бюджет мiста 25 вiдсоткiв валових надходжень.

Про деталi розрахованого поки що на 4 мiсяцi проекту розповiв представник “Мельдпарк-України” Валерiй Штракс, котрий вiльно володiє росiйською (на зустрiчi був присутнiй i сам генеральний директор фiрми, правда, участi в обговореннi вiн не брав, бо розмовляє тiльки англiйською й iвритом).

Насамперед гiсть напiвжартома-напiвсерйозно заявив: машин в Ужгородi так багато, що навiть в Iзраїлi це може викликати здивування i заздрiсть. А потiм перейшов до конкретики.

Отже, iнвестори обiцяють повнiстю облаштувати своїм коштом стоянки: вiд асфальтового покриття на них, розмiтки вулиць i до найновiшого обладнання, яке приймає розрахунки як через картки, мобiльнi телефони, так i “живими” грошима (видача решти теж передбачена). Звiсно, такi автомати викликають посилений iнтерес кримiналiтету, тому будуть вжитi всi заходи безпеки. Окрiм того, що сама нiмецька електронiка матиме високий ступiнь захисту, на кожнiй дiлянцi працюватимуть контролери у спецiальнiй формi. Грошей вiд тих, хто паркується, вони не братимуть, але стежитимуть за порядком. Дисциплiну обiцяють залiзну. Чи заплачено за стоянку, звiрятимуть спецiальними сканерами, а всi кошти, отриманi за обслуговування, можна буде вiдстежити на комп’ютерах, що знаходитимуться у мiськрадi й податковiй iнспекцiї. Сама оплата має бути гнучкою: для iнвалiдiв —вiдрахування чисто символiчнi, мешканцi прилеглих до стоянки будинкiв теж можуть розраховувати на суттєвi знижки. А ось щодо центральної частини мiста в усьому свiтi прийнята прогресивна шкала: стоїш, скажiмо, 2 години, — ставка одна, бiльше — вона зростає удвiчi. Щось подiбне передбачається й у нас. Для тих же, хто намагатиметься припаркуватися “на шару”, “Мельдпарк” розробить систему штрафiв i готова її вiдпрацювати юридично. На думку iнвесторiв, у цьому планi в Українi теж треба вводити свiтову систему, а вона зазвичай є такою, що людинi вигiдно якомога скорiше сплатити штраф, бо через мiсяць вiн подвоюється. Окрiм штрафу, в Iталiї, наприклад, застосовують блокування колiс (щоправда, в Ужгородi подiбна непогана практика свого часу була “зарубана” судом).

Загалом мiсто, незважаючи на те, що отримуватиме 25% доходiв, жодної копiйки в цей проект не вкладатиме. Мiська рада має тiльки видiлити паркувальнi мiсця та визначити граничнi розмiри погодинної оплати. Тим часом Валерiй Штракс каже, що вони зацiкавленi у жорсткому контролi з боку нашої влади: “Мельдпарк” не приховує своїх доходiв. Працювати тут будуть мiсцевi мешканцi — аж до процесу iнкасацiї, — отож контроль за фiрмою — їй же на благо”. До слова, Сергiй Ратушняк поставив iнвесторам умову: зарплата обслуговуючого персоналу має бути не меншою за середню в Ужгородi, а це 1300 грн.

Якщо за 4 мiсяцi ужгородцi залишаться задоволеними роботою “Мельдпарку”, то потiм його представники розраховують на тривалий — десь 10-рiчний — контракт. Коли ж фiрма з якихось причин не влаштовуватиме мiсто, iноземцi без претензiй зберуть своє обладнання i поїдуть. Ужгород у будь-якому випадку залишається в плюсах, хоча бiльшими, без сумнiву, вони будуть у разi повноцiнної реалiзацiї проекту. Бо, як пiдкреслив мер, цивiлiзованi платнi стоянки — це не лише грошi, у пiдсумку це ще й порядок у мiстi. Наразi йдеться орiєнтовно про 200—250 паркувальних мiсць, де зможе працювати iнвестор. Яких фiнансових вливань потребує їх облаштування, можна судити з наведеної паном Штраксом цифри: тисяча паркувальних мiсць обходяться десь у 1,5 млн. доларiв. Безперечно, фiрма розумiє, що ризикує, але вважає цей ризик виправданим.
Мирослава ГАЛАС, газета “Ужгород”
01 серпня 2007р.

Теги:

Коментарі

НОВИНИ: Економіка

13:38
Через аномально раннє тепло закарпатські виноградарі зелені операції проводять мегаінтенсивно
13:47
Cезон лохини на Закарпатті стартував на два тижні раніше, ніж торік
19:14
У травні пасажиропотік залізничним маршрутом Київ-Чоп зріс на 221% – Укрзалізниця
14:54
Через змову на аукціонах суди визнали недійсними вже два спецдозволи "Голден Тайл" на видобуток глин на Закарпатті – дані прокуратури
01:25
Закарпатське вино отримало офіційне географічне зазначення: що це означає
20:19
/ 1
Кабмін вніс до реєстру індустріальний парк "Тячів" площею площею понад 60 га
19:25
/ 1
Видобування солі на Закарпатті зупинилося з початку березня через конфлікт співвласників
17:49
Закарпатське вино офіційно отримало спеціальне географічне зазначення
17:41
/ 1
У І кварталі 2024 р. Закарпаття імпортувало товарів на $189 млн більше, ніж експортувало
11:34
Дозвіл на видобуток піску біля Ужгорода терміном на 20 років продали з аукціону за 4,5 млн грн
11:29
"Укргазвидобування" розвиватиме на Закарпатті генерацію електроенергії з газу та "розкриватиме" його геотермальний потенціал
13:36
Суд відкрив справу про банкрутство кондитерської фабрики "АВК" в Мукачеві
13:50
Через змову на аукціоні Держгеонадр суд визнав недійсним спецдозвіл групи "Голден Тайл" на користування родовищем глин на Закарпатті
16:23
На Закарпатті торік із загального обсягу вирощених зернових та зернобобових культур 69,6% займає кукурудза, 26,1% – пшениця
17:57
З початку року найбільший товарообіг, за інформацією Закарпатської митниці, здійснювався з Німеччиною, Італією, Угорщиною, Чехією та Словаччиною
13:40
Завершено монтаж зернових елеваторів сухого порту "Термінал Чорнотисів" на Закарпатті
01:35
Чеський приватний перевізник RegioJet готовий інвестувати в електрифікацію євроколії на ділянках Чоп-Мукачево і Чоп-Ужгород
01:18
/ 3
Розпочалася чергова спроба визнати банкрутом Солотвинський солерудник
14:34
/ 2
McDonald's знову хоче відкрити ресторан в Ужгороді. Цього року
11:08
Фермери з окупованої частини Херсонщини знаходять себе у тепличному бізнесі на Закарпатті
14:16
/ 1
NSV Group і представники Італії, Німеччини та Польщі провели переговори щодо побудови на Закарпатті інтермодального логістичного центру Horonda Platform
16:30
Торік, в порівнянні з 2022-м, експорт на Закарпатті становив 69%, а імпорт – 84,5%
11:33
/ 1
На Закарпатті відкрили новий митний термінал
16:43
/ 2
Прокуратура взялась за компанії групи Голден Тайл, які з грубими порушеннями придбали закарпатські родовища глин
15:03
/ 8
На аукціоні за 13,87 млн грн продають землю та адмінбудівлю колишнього "Ужгородтеплокомуненерго" в центрі Ужгорода
» Всі новини